استفاده از کالای باکیفیت و قیمت مناسب حق مصرف‌کننده است

پنجشنبه ، 7 خرداد 1394 ، 08:52

بانکی دات آی آر: مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: مصرف‌کننده حق دارد از کالای باکیفیت و قیمت مناسب استفاده کند، ضمن اینکه انتظار دارد دولت بر کیفیت نظارت کند.

 

به گزارش ایسنا، مجید ارغنده‌پور امروز - چهارشنبه - در دومین جشنواره اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان کرمان اظهار کرد: در دنیای امروز با ساختارهایی که شاید سخت‌تر از گذشته باشد وضعیت و تلاش اقتصادی بسیار متفاوت است.

 

وی افزود: امروز رقابت بیشتر و اطلاعات در دسترس‌تر است و همه تلاش می‌کنند تا بانک اقتصادی رقبای خود را تسخیر کنند و اگر بتوانند مشتری بیشتری بیابند این امر را یک ارزش می‌دانند.

 

ارغنده‌پور بیان کرد: مسایل مختلفی بر اقتصاد ایران تحمیل و مشکلات زیادی گریبان‌گیر اقتصاد کشور ما شده و در حقیقت این شرایط واقعی اقتصاد ایران است، شرایط بحرانی که در منطقه خاورمیانه بوده و از طرف کشورهای بزرگ برنامه‌ریزی شده است اما در این شرایط تولیدکنندگانی هستند که با جسارت، جرات و قدرت وارد صحنه شده و عرض اندام کرده‌اند.

 

مدیرکل هماهنگی امور استانهای سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: کشور به کسانی که در این شرایط بحرانی افتخارشان حمایت از حقوق مصرف‌کننده است، می‌بالد.

 

وی ادامه داد: امسال چهاردهمین دوره جشنواره اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود و متقاضیان هر سال بیشتر از قبل می‌شوند به طوریکه در اسفندماه 1393 تعداد 360 نفر متقاضی حضور در این جشنواره بودند که رشد 11 برابری را در مقایسه با سنوات اخیر نشان می‌دهد و این امر بیانگر این است که واحدهای تولیدی ما برای همسو شدن با مصرف‌کننده در حال طی مسیر هستند.

 

ارغنده‌پور اظهار کرد: مصرف‌کننده حق دارد از کالای باکیفیت و قیمت مناسب استفاده کند، ضمن اینکه انتظار دارد دولت نیز چنان بر کیفیت نظارت کند که او دوست دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز در آستانه دومین دوره تشکیل انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان هستیم و این تشکل می‌تواند نیاز مصرف‌کنندگان را به خوبی تبیین کند.

► مصوبه دولت در خصوص نرخ جدید بنزین و سایر فرآورده‌های نفتی
توصیه شرکت پخش به متقاضیان بنزین سوپر ◄

مطالب مرتبط
بنر