نرم افزار CRM چه کمکی به شما می کند؟

شنبه ، 9 خرداد 1394 ، 14:17

بانکی دات آی آر: فرایند فروش در اغلب کسب وکارها شامل سه مرحله بازاریابی، فروش و پشتیبانی است، از یک سوپرمارکت تا یک کسب و کار بزرگ همین فرایند را برای جذب و نگهداری مشتری استفاده می کنند.
یک سوپرمارکت با پخش تراکت بازاریابی می کند و به این شکل سرنخ تولید می کند، سرنخ ها با حضور در سوپرمارکت و با برخورد خوب به مشتری تبدیل می شوند و در صورتیکه از خدمات سوپرمارکت راضی باشند علاوه بر خریدهای چندباره آن سوپرمارکت را به دیگران نیز معرفی می کنند.

یا به عنوان مثال یک شرکت صنعتی در نمایشگاه شرکت می کند( بازاریابی) بخشی از بازدیدکنندگان فرم های نمایشگاه را تولید می کنند( سرنخ ها)، سپس کارمندان فروش با آنها ارتباط گرفته و به بعضی از آنها فروش می کنند( مشتری) و در صورتیکه خدمات پشتیبانی مناسبی ارائه شود، مشتریان علاوه بر خریدهای چندباره آن شرکت را به دیگران نیز توصیه می کنند.
نرم افزار CRM به عنوان یک ابزار نرم افزاری با نظم و سرعت بخشیدن به فرایندهای فروش و پشتیبانی باعث می شود شما بتوانید سرنخ های بیشتری را به مشتری تبدیل کنید.
تحقیقات نشان می دهد استفاده از نرم افزار CRM در کسب و کارها اثرات چشم گیری دارد:
•    300 درصد افزایش تبدیل سرنخ به مشتری
•    27 درصد بهبود در نگهداری مشتریان فعلی
•    23 درصد کاهش در هزینه های تبلیغات
•    41 درصد افزایش درآمد به اعضای هر کارمند فروش


این نرم افزارهای علاوه بر مزایایی بالا مسبب آن می شوند که تمام تعاملات کارمندان فروش با مشتریان مستند شده و در صورت تغییر کارمندان خللی در شرکت ایجاد نشود

 

► برگزاری «استارت آپ ویکند» گردشگری در ایران
از محل منابع بانک توسعه صادرات برق مورد نیاز شمال کشور در نیروگاه سیکل ترکیبی "پره سر" تولید می شود ◄

مطالب مرتبط
بنر