برگزاری «استارت آپ ویکند» گردشگری در ایران

شنبه ، 9 خرداد 1394 ، 14:34

بانکی دات آی آر نخستین "استارت آپ ویکند" گردشگری ایران از 20 تا 22 خردادماه در مجموعه تاریخی فرهنگی نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، «استارت ‌آپ‌ ویکند» یا به اصطلاح پایان هفته کارآفرینی یک رویداد آموزشی تجربی (Experiential Education) در سراسر دنیاست که در سه روز متوالی و در انتهای هفته برگزار می‌شود.

برای معرفی این استارت آپ ویکند آمده است: «شما آتشفشانی از ایده‌ها هستید در استارت آپ ویکند گردشگری خود و دنیای‌تان را متحول کنید.»

در این برنامه شرکت‌کنندگان متشکل ‌از مدیران، صاحبان کسب‌وکار، دانشجویان و فعالان حوزه‌ی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته، برنامه‌نویسان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT)، کارآفرینان، علاقه‌مندان استارت‌آپ‌ها، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گردهم می‌آیند تا در 54 ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هرگروه با کمک مربیان ایده‌های منتخب ر ابه یک کسب‌وکار یا محصول قابل ارایه به بازار تبدیل کند.

در انتهای رویداد، داوران و سرما‌یه‌گذاران سه گروه را به عنوان کسب‌وکار نوپای برگزیده‌ی این رویداد انتخاب خواهند کرد.

نتایجی که با حضور در این رویداد می‌توان بدست‌ آورد عبارت است از: یادگرفتن راه‌اندازی یک کسب‌وکار، ساختن گروه و ایجاد شبکه‌های کاری، یادگیری مهارت‌های کارآفرینی، هم‌صحبتی با صاحبان کسب‌وکار و افراد موفق و از همه مهم‌تر پس‌انداز کردن پول برای کسب تجربه‌های کسب و کار.

این رویداد با حمایت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و با رویکرد ایجاد کارآفرینی و نوآوری در صنعت گردشگری و هتل‌داری و صنایع وابسته برگزار می‌شود.

► شلوار گوگل در راه است
نرم افزار CRM چه کمکی به شما می کند؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر