آیا اکسپریا Z5 پرچم‌دار جدید سونی خواهد بود؟

يكشنبه ، 10 خرداد 1394 ، 13:41

بانکی دات آی آر: به‌تازگی مسئولان وب‌سایت ePrice ادعا کرده‌اند که شرکت سونی تایید کرده که جایگزینی برای اکسپریا +Z3 وجود خواهد داشت.
به گزارش دیجی کالا، در هفته‌ی گذشته، شاهد نحوه‌ی معرفی گوشی هوشمند سونی اکسپریا +Z3 بودیم. این محصول در اصل نسخه‌ی جهانی گوشی هوشمند اکسپریا Z4 بود که به‌صورت انحصاری برای کشور ژاپن معرفی شده بود. هر دو گوشی اکسپریا +Z3 و اکسپریا Z4 سخت‌افزار و ظاهری مشابه دارند و تنها نام تجاری و محل عرضه‌ی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. حالا سوال برای بسیاری از کاربران و طرفداران سونی اینجاست که چه چیزی جایگزین گوشی‌های سری Z سونی خواهد شد. آیا سری جدید در راه است؟


مسئولان وب‌سایت ePrice ادعا کرده‌اند که شرکت سونی هم‌اکنون وجود یک جانشین برای اکسپریا +Z3 را تایید کرده است و این محصول مانند اکسپریا Z4 از پیش معلوم نخواهد بود. به‌احتمال زیاد، نسل بعدی پرچم‌دار سونی در گوشی‌های هوشمند، اکسپریا Z5 خواهد بود. این اتفاق بستگی به این موضوع دارد که آیا سونی تصمیم به ادامه‌ی ساخت گوشی‌ هوشمند از سری Z را دارد یا خیر. در غیر این صورت باید منتظر معرفی یک سری جدید از پرچم‌داران نسل بعدی سونی باشیم.

► آیا نام واقعی اندروید M « میلک شیک » (Milkshake) است؟
تغییرات جالب اندروید M ◄

مطالب مرتبط
بنر