اطلاعيه‌ مرکزمطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی درباره‌ تاريخ و نحوه ثبت‌نام از داوطلبان متقاضی شركت در آزمون‌ استخدامی مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم، تحقيقات و فناوری در سال‌ 1394

پنجشنبه ، 4 تیر 1394 ، 16:53

 

تمدید ثبت نام: ثبت‌نام تا روز شنبه ۱۳ تیرماه تمدید شد

 

 

بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت نام و شركت در آزمون استخدامی مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی در سال 1394 می رساند، ثبت نام در اين آزمون منحصراً به صورت اينترنتي از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز سه‌شنبه مورخ 94/4/2 آغاز و در روز سه‌شنبه مورخ 94/4/9 پايان می پذيرد.لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرايط و ضوابط عمومی و اختصاصي آزمون وفراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمايند. لازم به ذکراست استخدام در اين مرکز بصورت قرارداد انجام کارمعین می‌باشد.

لینک ثبت نام

شرایط عمومی استخدام:
1- داشتن تابعیت ایران.
2- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مندرج در قانون اساسی.
3- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
4- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تأیید مراجع ذیصلاح)
5- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان ها.
6- دارا بودن كارت پايان خدمت وظيفه عمومي يا معافيت دائم قانونی برای آقايان.
توضيح: كارت يا برگ معافيت موقت مورد پذيرش نمی باشد و تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از تاريخ 94/4/2 باشد.
7- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت، پیمانی و یا بازخرید سایر دستگاه های اجرايی باشند.
8- نداشتن تعهد انجام كار در ساير سازمان ها، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و يا نهادهای انقلابی.
شرایط اختصاصی استخدام:
1- حداکثر سن داوطلبان، با مدرک کارشناسی (متولدين 1364/01/01 به بعد) و كارشناسی ارشد و دکتری (متولدين 56/1/1 به بعد) می باشد.
توضيح1: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف) داوطلباني كه در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل ( از تاريخ 1359/6/31 لغايت 1367/5/29) خدمت نموده اند، به ميزان مدت حضور در جبهه و همچنين مدت زمان بستري شدن و يا استراحت پزشكی رزمندگان در اثر مجروحيت در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل.
ب) داوطلبانی كه به صورت غير رسمي و تمام وقت در دستگاه های مشمول ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری به خدمت اشتغال داشته‌اند به ميزان مدت خدمت غير رسمی آنها.
توضيح2: چنانچه در مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شود که داوطلبی شرایط سنی لازم را دارا نبوده است، موضوع استخدام وی منتفی خواهد شد.
2- حداقل معدل كل براي متقاضيان استخدام در مقاطع کارشناسی (16) و کارشناسی ارشد و دکتری (17) می باشد.
3- رشته های تحصيلی مورد نياز مرکز مطابق جدول مندرج در آگهی به شرح ذیل می باشد.
مقاطع و رشته های تحصيلی مورد نياز
مقطع تحصیلی
رشته تحصیلی
پست سازمانی
تعداد مورد نیاز
کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتري
مدیریت (دولتی، اجرایی و بازرگانی)، اقتصاد، علوم اداری، حسابداری
کارشناس امور اداری و رفاهی
2 نفر
کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتري
روابط بین‌الملل، روابط عمومی(علوم ارتباطات) اجتماعی ، مطالعات منطقه‌ای، علوم سیاسی
کارشناس برگزاری همایش‌ها
2 نفر
کارشناسی ارشد و دکتري
سیاستگذاری عمومی، مدیریت سیستم‌ها، توسعه اقتصادی و برنامه‌ریزی، مدیریت استراتژیک
کارشناس برنامه‌ریزی
1 نفر
توضيح1: صرفاً مدارک تحصیلی مؤسسات آموزشی عالی که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات وفناوری می‌باشد؛ ملاک عمل قرار خواهندگرفت.
توضيح2: تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان باید قبل از تاریخ 94/5/1 باشد.
مراحل ثبت نام:
1- مراجعه به سايت سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشانی: www.sanjesh.org .
2- تكميل فرم تقاضانامه الكترونيكي در سايت مذكور
3- ارسال عكس: داوطلب مي بايست يك قطعه عكس با مشخصات ذيل اسكن و در قسمت مربوط بارگذاری نمايد.
عكس 4×3 كه در سال جاری گرفته شده باشد.(عكس تمام رخ)
عكس اسكن شده بايد با فرمت JPG باشد.
اندازه عكس اسكن شده بايد حداكثر 400×300 پيكسل و حداقل 300×200 پيكسل باشد.
تصوير داوطلب بايد واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هر گونه لكه باشد.
حجم فايل ذخيره شده عكس نبايد از 70 كيلو بايت بيشتر باشد.
حاشيه هاي زايد عكس اسكن شده بايد حذف شده باشد.
حتي الامكان عكس ها سياه و سفيد و يا در صورت رنگي بودن داراي زمينه سفيد باشد.
4- پرداخت وجه ثبت نام: متقاضيان واجد شرايط، به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بايست از روز سه شنبه تاريخ 2/4/94 تا پايان روز سه شنبه تاريخ 9/4/94 پس از مراجعه به پايگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org نسبت به واريز مبلغ 500.000 (پانصد هزار) ريال به عنوان هزينه ثبت نام درآزمون استخدامي مرکز مطالعات و همکار‌ی‌های علمی بین‌المللی از طريق درگاه  اينترنتی  موجود  در صفحه ثبت نام با كارت هاي بانكي متصل به شبكه شتاب اقدام نمايند.
توضيح 1: متقاضيان شركت در آزمون بايد پس از پايان ثبت‌نام، كد رهگيري خود را يادداشت و تا پايان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمايند.
توضيح 2: به ثبت نام‌های ناقص ترتيب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هيچ عنوان مسترد نمی شود.
زمان برگزاري آزمون و نحوه دريافت كارت شركت در آزمون :
كارت شركت در آزمون از روز سه شنبه مورخ 94/5/6 برای مشاهده و پرينت بر روی سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه تاريخ 94/5/9 منحصراَ در شهر تهران برگزار خواهد شد.
ساعت شروع برگزاری آزمون و محل برگزاري آزمون در هنگام پرينت كارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسيد. لازم به ذكر است صدور كارت شركت در آزمون به منزله تاييد اطلاعات ارسالی نمی باشد و مدارك داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.
مواد آزمون :
الف) مواد آزمون توانمندي‌هاي عمومي شامل:
1-فناوری اطلاعات. 2- ادبيات فارسی. 3- معارف اسلامي. 4- زبان انگليسی – عمومی. 5- هوش و استعداد تحصيلی.
توضيح : اقليت‌هاي دينی از پاسخگوئی به سؤالات معارف اسلامي معاف می باشند و امتياز آن در ساير مواد آزمون توزيع خواهد شد.
ب) مواد آزمون تخصصي شامل :
رديف
عنوان شغلي
مواد آزمون
1
کارشناس امور اداری و رفاهی
1-مبانی سازمان و مدیریت. 2- منابع انسانی و رفتار سازمانی. 3-مالیه عمومی و بودجه ریزی. 4-اقتصاد کلان. 5-آمار کاربردی. 6-زبان تخصصی (عربی- انگلیسی- فرانسه) *
2
کارشناس امور برگزاری همایش‌ها
1-اصول روابط بین الملل. 2- اصول و مبانی روابط عمومی. 3- سازمان‌ های بین المللی. 4- حقوق بین المللی عمومی. 5- مطالعات منطقه‌ای و مسائل سیاسی و اقتصادی جهان سوم. 6- زبان تخصصی (عربی- انگلیسی- فرانسه) *
کارشناس برنامه ریزی
1- ریاضی و آمار. 2- اقتصاد خرد و کلان . 3- روش تحقیق. 4- مدیریت استراتژیک، تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری. 5- اصول و مبانی برنامه‌ریزی توسعه. 6- زبان تخصصی (عربی- انگلیسی- فرانسه) *
*داوطلبان باید توجه داشته باشند که در درس زبان تخصصی، فقط به سوالات زبان انتخابی خود در هنگام ثبت نام (عربی یا انگلیسی یا فرانسه) پاسخ دهند.
** سؤالات هر دو آزمون توانمندي‌هاي عمومی و تخصصي به صورت چهار گزينه‌ای و پاسخ غلط دارای نمره منفی می باشد.
تذكرات :
1- انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان 4 برابر ظرفیت مورد نیاز در هر یک از پست‌های سازمانی از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (60 درصد) را کسب کرده‌اند، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام و اسامي آنان حداكثر 2 ماه بعد از تاريخ آزمون از طريق پايگاه های اطلاع رسانی مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی و سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
2- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون به منزله پذيرش در استخدام محسوب نمی گردد و استخدام داوطلبان براساس نمرات آزمون و مصاحبه صورت می پذيرد.
3- چنانچه در هرمرحله از بررسي‌هاي مرکز مشخص شود داوطلبي در زمان ثبت نام دانشجو بوده و تاريخ فارغ التحصيلي وي پس از موعد مقرر شده در آگهی است، استخدام وي در مرکز منتفي خواهد شد.
4- در صورتي كه داوطلبي با مدارک تحصیلی بالاتر و يا پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در آگهی، درآزمون شركت نمايد، از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت بعمل خواهد آمد.
5- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش میسر مي‌باشد. ضمناً اسامی پذیرفته شدگان نهائي پس از تایید مراجع ذی صلاح از طریق پايگاه اطلاع‌رساني اين مرکز به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
6- در صورتی که مرکز درهر يک از مراحل استخدام حتی در خلال دوره آزمايشي متوجه عدم رعايت اصل صداقت در ثبت اطلاعات و تکميل فرم ثبت نام از سوي متقاضي استخدام شود، موضوع استخدام کان لم يکن تلقی خواهد شد.
توضیحات مهم
1- صرف شركت در آزمون استخدامی تا پایان مراحل استخدامی شامل آزمون عمومی و تخصصی، مصاحبه، گزینش و ... هيچ گونه تعهد استخدامی برای مرکز ايجاد نمی نمايد.
2- ثبت نام زمانی تکمیل می‌باشد که مراحل با موفقيت انجام شده و شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود.
3- ثبت نام متقاضیان صرفاً بصورت اينترنتي و از طریق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی‌باشد. به تقاضاهاي حضوری و یا مدارک ارسالی از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد و تعهدی را نیز برای مرکز ایجاد نخواهد کرد.
4- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ثبت اطلاعات ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و چنانچه پس از توفيق متقاضيان در مرحله آزمون كتبي و بررسي و تطابق مدارك استخدامي آنان با شرايط مندرج در آگهي حاضر و يا در هر مرحله از بررسي هاي بعدي (مراحل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی، دوره آموزشی و...) مشخص شود، داوطلبی واجد شرایط عمومي و اختصاصی اشاره شده در متن آگهی نبوده است، ادامه رسیدگی به وضعیت استخدامی و استمرار خدمت وی در مرکز منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.
5- قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند. بدیهی است هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
6- از آنجایی که از نفرات برتر در مرحله آزمون عمومی و تخصصی (پس از اعلام اسامي در سایت مرکز) برای شرکت در مصاحبه استخدامی دعوت بعمل مي‌آید، لذا مقتضی است داوطلبان دقت لازم را در خصوص درج تلفن های ضروری تماس (در فرم تقاضانامه) مبذول نمایند.
داوطلبان‌ می توانند پس‌ از مطالعه‌ دقيق‌ اطلاعيه ثبت نام در صورت‌ نياز براي‌ كسب‌ راهنمايي‌ ‌در ساعات‌ اداري‌ با شماره‌  تلفن ‌های: 95-88919894-021 تماس‌ حاصل‌ نموده و يا با بخش پاسخگویی اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org سوالات خود را در ميان بگذارند و از مراجعه حضور خودداری نمايند.

 

مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللیوزارت علوم، تحقيقات و فناوری

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

► بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز، ۶ تیر ۹۴
تشخیص هویت توسط فیس بوک ◄

مطالب مرتبط
بنر