مافیا 3 در راه است

سه شنبه ، 9 تیر 1394 ، 13:58

بانکی دات آی آر: مجموعه بازی‌های مافیا از جمله عنوان‌هایی به‌حساب می‌آیند که علاقه‌مندان زیادی دارند. به نظر می‌رسد که شرکت 2K قصد دارد، قسمت سوم این مجموعه بازی‌ها را معرفی کند.
به گزارش دیجی کالا، شرکت Take-Two به تازگی چند دامین مختلف در ارتباط با بازی مافیا 3 ثبت کرده و به همین دلیل این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد معرفی این عنوان باشیم. شرکت Take-Two که یکی از زیر مجموعه‌های 2K به‌حساب می‌آید، درحال ساخت این بازی است. براساس اطلاعاتی که در سایت NeoGAF منتشر شده، این شرکت دامین‌های mafia3thegame.com، mafiaiiithegame.com، mafiathree.com و mafiathreethegame.com را در تاریخ 4 تیرماه ثبت کرده است.

درسال 2014 شایعاتی منتشر شده بود که به واسطه آن‌ها، سازندگان این بازی در حال جذب صداپیشه‌های مختلف برای عنوانی شبیه به مافیا بوده‌اند. پس از این شایعات، همه چیز ساکت شد و دیگر خبری درباره این بازی منتشر نشد. در اوایل سال 2015 یکی از سازندگان بازی در صفحه تویترش درباره بازی مافیا 3 صحبت کرده بود. این احتمال هم موجود داشت که در E3 امسال شاهد معرفی مافیا 3 باشیم که چنین اتفاقی رخ نداد. لازم به ذکر است که بازی مافیا 2 پنج سال پیش راهی بازار شده بود.

► گفتگوی اختصاصی نشریه پست بانک ایران با پروفسور تقوی
اطلاعیه پذیرش دوره های DBA دانشگاه تهران ◄

مطالب مرتبط
بنر