بهترین کارفرمایان بخش فن آوری

چهارشنبه ، 10 تیر 1394 ، 08:33

بانکی دات آی آر: شرکتهای واقع در سیلیکون ولی Silicon Valley (منطقه ی استقرار شرکتهای عمده و بزرگ تکنولوژیک) بیشتر بابت حقوق و مزایای فوق العاده ای که برای کارکنان خود دارند معروف میباشند. اما کدام شرکت فن آوری از نظر کارکنانش بالاترین نمره و رای مثبت را جلب میکند؟

Forbes  و Statista برای بیش از 20000امریکایی شاغل در شرکتهای بزرگ، موسسات غیرانتفاعی، آژانسهای دولتی و بخش آمریکایی شرکتهای بین المللی این پرسش را مطرح کرده است که: در یک مقیاس 0 تا 10، چقدر احتمال دارد که شما شرکت کارفرمای خود را به شخص دیگری پیشنهاد دهید؟ پاسخهای دریافتی برای تدوین فهرست بهترین کارفرمایان سال 2015 این کشور مورد استفاده قرار گرفت.
جای شگفتی چندانی ندارد که یکی از پیشگامان سیلیکون ولی از لحاظ حقوق مزایا، یعنی شرکت گوگل، با کسب نمره ی 9.55 از 10 در صدر این فهرست قرار گیرد. وعده های غذایی رایگان، باشگاههای ورزشی، و مساعدتهای سخاوتمندانه برای تولد نوزادان تنها برخی از موارد لیست بلندبالای مزایای گوگل برای کارکنانش است؛ لیستی که فراهم کردن آن بسیار دشوار است. فیس بوک هم که بعنوان قصری از مزایا برای نیروی کارش مشهور است، با کسب نمره ی 9.29 در جایگاه دوم فهرست بهترین کارفرمایان بخش فن آوری قرار گرفته است. شرکت نرم افزاری اینـتیوت Intuit  با نمره ی 9.16 در جمع سه شرکت برتر بخش فن آوری جای گرفته است.

منبع:Forbes
مترجم: مهرداد دستورانی

 

► نزدیک به 36 میلیون نفر در شرایط برده داری مدرن زندگی میکنند
پارلمانهایی که بیشترین نمایندگان زن را دارند ◄

مطالب مرتبط
بنر