رنگ کفش‌تان را با موبایل تغییر دهید

چهارشنبه ، 10 تیر 1394 ، 13:25

بانکی دات آی آر: ایده‌ی جدیدی مطرح شده است که نیاز به خرید کفش‌هایی با رنگ‌های متفاوت را برطرف می‌کند
فکرش را بکنید، رنگ کتانی‌تان با لباسی که پوشیده‌اید هماهنگ نیست. اما بدون نگرانی گوشی هوشمندتان را از جیب‌تان در می‌آورید و رنگ کتانی‌تان را به رنگ دل‌خواه‌تان تغییر می‌دهید. حداقل این فکری است که شرکت انگلیسی rehabstudio در سر می‌پروراند. این شرکت تبلیغاتی، اخیرا ایده‌ی کتانی‌های جدیدی به اسم Shift Sneakers را ارایه کرده است؛ کتانی‌هایی که می‌توانند نیاز به خرید کتانی‌هایی با رنگ‌های متفاوت را برطرف کنند.


به گزارش دیجی کالا، ظاهرا قرار است این کتانی‌ها، از پارچه‌هایی رسانا و واکنش‌گرا استفاده کنند؛ به‌گونه‌ای که ظاهر آن‌ها توسط مواد حافظه‌دار (Shape-Memory) و فیبرهایی که تغییر حالت می‌دهند به طرح‌هایی که از قبل برای آن‌ها تعیین شده است تغییر می‌کنند. مواد تشکیل دهنده‌ی پارچه‌ی این کتانی‌ها خواهند توانست بازتاب نور را کنترل کنند یا اینکه در دماهای مختلف تغییر حالت دهند.



قرار است هم‌چنین روی کتانی‌ها پارچه‌هایی باشد که با فرستادن سیگنال‌هایی الکتریکی، تغییر رنگ می‌دهند. یک صفحه‌ی ال‌ای‌دی منعطف هم روی این کفش قرار خواهد داشت که می‌تواند رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی نشان دهد.
سازندگان کتانی‌های Shift می‌خواهند با استفاده از یک نرم‌افزار که روی گوشی‌های هوشمند نصب می‌شود این امکان را برای خریداران این کفش‌های کتانی فراهم کنند تا طراحی‌های جدید و مختلفی را روی کتانی‌های‌شان اجرا کنند. قرار است که این نرم‌افزار امکان ساخت و اشتراک طرح‌های مختلف را هم داشته باشد.
با تمام این اوصاف، این کفش فعلا فقط به عنوان یک طرح ارایه شده است و عملی کردن آن شاید به این زودی‌ها صورت نگیرد.

► 24 میلیون حساب کاربری تقلبی در اینستاگرام است
آینده‌ی شبکه‌های اجتماعی به کجا خواهد رسید ◄

مطالب مرتبط
بنر