مهمترین نارضایتی های مسافران درباره سفرهای هوایی

چهارشنبه ، 31 تیر 1394 ، 11:04

بانکی دات آی آر: تابستان است و شمار مسافرانی که به تعطیلات تابستانی میروند افزایش یافته است. شمار مسافرانی که با هواپیما سفر میکنند نیز روندی صعودی دارد_بر اساس اعلام موسسه ی مشاوره ی سفر (TripAdvisor) سال گذشته، 93 درصد از مسافران آمریکایی حداقل یکبار از پروازهای داخلی استفاده کرده اند. با افزایش شمار مسافران هوایی نسبت به هر زمان دیگری، جای شگفتی چندانی ندارد که خستگی و ملالت های سفر نیز افرایش یافته باشد.

درحالیکه مردم وضعیت بهتر رزرو کردن، تردد آسان تر و امنیت شدید را بهترین اصلاحات صورت گرفته در مسافرتهای هوایی میدانند، هر ساله کماکان درباره ی برخی مسائل مشابه شکایت میکنند. صندلی های نه چندان راحت و عدم وجود فضای کافی برای پا ها در صدر فهرست نقاط منفی و ضعف در پروازها است_77درصد از مسافران این مسائل را بعنوان اصلی ترین عامل عدم راحتی در حین پرواز میدانند. از هر 10 مسافر، 7 نفر از هزینه های اضافی برای بار و توشه ی سفر و صندلی های خاص هواپیما، شکایت دارند.
وقتی هواپیما از زمین بلند میشود و شما درحال فرو رفتن در خواب هستید و ناگهان کودکی در ردیف پشت سر شما شروع به گریه میکند، چه حسی دارد؟ این موضوع از جمله مهمترین عوامل نارضایتی مسافران هواپیما است_ بر اسا اعلام موسسه ی مشاوره ی سفر، 50درصد از مسافران از جیغ و داد/گـریه ی کودکان در هواپیما شکایت کرده و آنرا از جمله مهمترین علل عدم راحتی در حین پرواز میدانند.

► تجهیز پلی استیشن 4 به کنترل از راه دور
ساعت هوشمند Axon عرضه شد ◄

مطالب مرتبط
بنر