ساعت هوشمند Axon عرضه شد

چهارشنبه ، 31 تیر 1394 ، 13:37

بانکی دات آی آر: براساس اخبار منتشر شده، شرکت ZTE به‌تازگی، جدیدترین ساعت هوشمند خود به‌نام Axon را معرفی و روانه بازار کرده است. این محصول از حرکت‌های لمسی برای کنترل ساعت، پشتیبانی می‌کند.

به گزارش دیجی کالا، شرکت ZTE، یکی از تولیدکنندگان چند ملیتی چینی است که چهارمین شرکت بزرگ سازنده تلفن همراه محسوب می‌شود. این شرکت از سال 1985 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده؛ و از سال گذشته وارد حوزه گجت‌های پوشیدنی شده است. این در حالی است که شرکت ZTE به‌تازگی یک ساعت هوشمند جدید به‌نام Axon را رونمایی و روانه بازار کرده است. این محصول ظاهری زیبا و شیک دارد و از حرکت‌های لمسی برای کنترل ساعت، پشتیبانی می‌کند.
پیش از این ساعت هوشمند BlueWatch از سوی ZTE معرفی و در بازار عرضه شده بود، اما با مقایسه مشخصات، ویژگی‌های ظاهری و قابلیت‌های بین این دو محصول می‌توان به این نتیجه رسید که ساعت هوشمند Axon به مراتب بهتر از BlueWatch است.
این محصول یک صفحه نمایش دایره‌ای با شکل ساده و شیک دارد که نظر علاقه‌مندان را به خود جلب می‌کند. شرکت ZTE در این ساعت هوشمند از سیستم‌عامل Tencent به‌جای اندروید بهره گرفته است. از ویژگی‌های این سیستم‌عامل جدید باید به قابلیت‌ برقراری تماس تلفنی، ارسال پیام و کنترل حرکات ورزشی اشاره کرد. البته باید به این نکته اشاره داشت که مهم‌ترین ویژگی این محصول، امکان کنترل ساعت از طریق حرکت‌های لمسی مختلف است.

► مهمترین نارضایتی های مسافران درباره سفرهای هوایی
توافق هسته ای: فرصتی برای ایران جهت جایگزینی هواپیماهای قدیمی اش ◄

مطالب مرتبط
بنر