گوشی ارزان‌ قیمت Honor 4A عرضه شد

پنجشنبه ، 1 مرداد 1394 ، 09:43

بانکی دات آی آر: هوآوی تنها یک روز بعد از فاش شدن جزییات سخت‌افزاری گوشی هوشمند Honor 4A، این گوشی را به‌طور رسمی معرفی و عرضه کرد.

به گزارش دیجی کالا، شرکت چینی هوآوی یکی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند است. پیش از این اخبار و شایعه‌های زیادی پیرامون گوشی Honor 4A، جدیدترین محصول هوآوی منتشر شده بود. این شرکت قصد داشت عضو جدید خانواده Honor‌ را در یک فستیوال موسیقی تابستانی در چین معرفی کند. روز گذشته جزییات سخت‌افزاری گوشی Honor 4A پیش از رونمایی به‌بیرون درز کرد. این در حالی است که شرکت هوآوی امروز گوشی هوشمند Honor 4A را به‌طور رسمی معرفی و برای بازارهای چین عرضه کرد. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی یکی از محصولات ارزان‌ قیمت شرکت هوآوی محسوب می‌شود.

هوآوی در گوشی هوشمند Honor 4A از یک صفحه نمایش 5 اینچی با تراکم 720p، یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی بهره گرفته است. همچنین در این گوشی 8 گیگابایت حافظه داخلی، 2 گیگابایت رم و یک باتری 2200 میلی‌آمپر ساعتی به‌کار است. از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند Honor 4A باید به قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و اندروید 5.1 لالی‌پاپ همراه با رابط کاربری Emotion UI 3.1 هوآوی اشاره کرد. این در حالی است که توان پردازشی این محصول از طریق یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 210 و پردازنده چهار هسته‌ای 1.1 گیگاهرتزی تامین می‌شود.

هوآوی گوشی Honor 4A را در دو مدل تولید کرده است، یکی از این دو تنها قابلیت پشتیبانی از اینترنت 3G را دارد و دیگری از شبکه 4G LTE پشتیبانی می‌کند. قرار است مدل 3G این گوشی با قیمت 96 دلار و مدل 4G آن با قیمت 112 دلار در بازارهای چین به‌فروش برسد. براین اساس این گوشی به‌عنوان رقیب اصلی گوشی Redmi شرکت شیائومی محسوب می‌شود.

این در حالی است که شرکت هوآوی هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه گوشی Honor 4A در دیگر کشورها اعلام نکرده است.

► ارتـقــاء تلفن های هوشمند: چنـد وقت یکبــار؟
واتس‌اپ به‌روزرسانی شد ◄

مطالب مرتبط
بنر