گلکسی نوت 5 در بنچمارک Geekbench

شنبه ، 3 مرداد 1394 ، 12:23

بانکی دات آی آر: گلکسی نوت 5 به تازگی در بنچمارک Geekbench تست شده و حالا میتوانیم از جزئیات دو قطعه اصلی آن مطلع شویم.

به گزارش دیجی کالا، بر خلاف خبرهای زیادی که شنیده شده بود، یکی از وبسایت‌های کره ای دیروز خبر داد که قلم نوری گلکسی نوت 5 قابلیت جهشی نخواهد داشت تا بار دیگر طرفداران سامسونگ از یک ویژگی کاربردی محروم شوند.

امروز جزئیاتی از قطعات سخت افزاری این گوشی منتشر شده که شاید اندکی نقص بالا را جبران کند. اخیرا نسخه اپراتور ورایزن گلکسی نوت 5 در بنچمارک Geekbench مورد تست قرار گرفته و حالا می‌توانیم با اطمینان از مشخصات دو قطعه از قطعات اصلی گلکسی نوت 5 مطلع شویم.

بر اساس این بنچمارک، گلکسی نوت 5 قطعا دارای به یک رم 4 گیگابایتی خواهد بود تا جزو اولین فبلت‌های اندرویدی بازار باشد که به این میزان حافظه رم مجهز خواهد شد.

دیگر مشخصه این گوشی چیپست 64 بیتی اگزینوس 7420 هشت هسته ای آن است. وبسایت SamMobile مدتی قبل از چیپست 7422 این گوشی خبر داده بود، اما به نظر سامسونگ از چیپست گلکسی S6 خود بسیار راضی بوده که تصمیمی به ارتقای آن در گلکسی نوت 5 ندیده است. نمره گلکسی نوت 5 در این تست نیز تقریبا مشابه با گلکسی S6 است.

اندروید گلکسی نوت بعدی نسخه 5.1.1 خواهد بود.

با نزدیک بودن عرضه گلکسی نوت 5 و انجام تست‌های مختلف توسط شرکای سامسونگ، انتظار می‌رود که طی یکی دو ماه آینده نتیجه بنچمارک های زیادی از این گوشی منتشر شود.

► دو روی متفاوت بورس تهران در تیر ماه
ال‌جی باز هم یک کارخانه جدید OLED می‌سازد ◄

مطالب مرتبط
بنر