جــوانـان چــای را به قـهــوه ترجیح میدهنـد!؟

دوشنبه ، 5 مرداد 1394 ، 10:29

بانکی دات آی آر: از حیث مصرف قهوه، کمتر مردمی میتوانند با آمریکایی ها رقابت کنند. پس از مردمان ساکن در اتحادیه اروپا، آمریکایی ها بزرگترین دوستداران و مصرف کنندگان قهوه در جهان میباشند، که طبق بررسی ها و برآوردها در سال 2013 یک فرد آمریکایی بطور متوسط سالانه 23 گالن (حدود 87 لیتر) قهوه می نوشد. حال، پژوهشی که موسسه ی YouGov انجام داده است، از کمرنگ شدن و کاهش چیرگی و محبوبیت قهوه در میان مردم حکایت دارد.
تا زمان آغاز هزاره ی جدید، مصرف چای 20درصد افزایش یافت و در حال تبدیل شدن به نوشیدنی موردعلاقه ی نسل جوان میباشد. وقتی از جوانان زیر 30 سال پرسیدیم که چای را ترجیح میدهند یا قهوه، تقریبا رای برابری بدست آمد و هر دو نوشیدنی حدود 42درصد از آرا را بخود اختصاص دادند. شاید محتمل ترین توضیح برای افزایش مصرف چای، مزیت های سلامتی آن است، که در این میان چای سبز بیشترین محبوبیت را داراست.
اما قهوه همچنان میان افراد مـُـسن تر محبوبیت دارد، بخصوص آنهایی که 65 سال و بالاتر دارند. 70 درصد از افراد 65سال به بالا گفته اند که قهوه را ترجیح میدهند، حال آنکه تنها 21درصد از آنها از چای بعنوان نوشیدنی محبوب خود نام برده اند. در کل، با رمند افزایشی محبوبیت چای در میان جوانان هزاره ی جدید، نشانه هایی از کاهش تدریجی میل به قهوه در میان مردم دیده میشود.

منبع: forbes
مترجم: مهرداد دستورانی

► خودروهای متصل به شبکه های ارتباطی چیست؟
بالاترین حد استرداد و اخراج افراد از آمریکا در چه سالی بود؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر