احتمال عرضه‌ اکسپریا Z5 سونی در دو مدل

دوشنبه ، 5 مرداد 1394 ، 13:34

بانکی دات آی آر: به‌نظر می‌رسد سونی در حال کار روی دو گوشی هوشمند جدید با شماره مدل‌های E66XX و E58XX است که احتمالا مربوط به دو پرچمدار اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 کامپکت خواهد بود.
به گزارش یک پزشک، سونی یک شرکت ژاپنی و چند ملیتی است که بیش‌تر فعالیت‌های آن بر ارایه خدمات رسانه‌ای، سرگرمی، بازی‌های رایانه‌ای، لوازم الکترونیکی و خدمات مالی است. سونی یکی از فعال‌ترین شرکت‌های در حوزه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند است. این در حالی است که نام آخرین گوشی‌های هوشمند پرچمدار سونی اسکپریا Z3+ و Z4 است.
به‌تازگی شایعه‌های زیادی پیرامون یک پرچمدار دیگر از سوی سونی شنیده می‌شود. براین اساس احتمالا نام جدیدترین گوشی هوشمند سطح بالای سونی، اکسپریا Z5 خواهد بود، البته سونی هنوز هیچ خبری در مورد این محصول و نام آن منتشر نکرده است. انتظار می‌رود نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سونی یا هر محصول دیگری که سونی در حال کار روی آن است در ماه سپتامبر (شهریور) رونمایی شود.

به‌گفته وب‌سایت XPERIA Blog، شرکت موبایل سونی علاقه زیادی به استفاده از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 810 در جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود دارد. به‌نظر می‌رسد سونی قصد دارد این گوشی را در نیمه دوم سال 2015 رونمایی کند. به‌تازگی منبعی ناشناس به این موضوع اشاره کرده که سونی در حال کار روی دو گوشی هوشمند جدید با شماره مدل‌های E66XX و E58XX است. به‌نظر می‌رسد این شماره مدل‌ها مربوط به دو گوشی پرچمدار اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 کامپکت باشد.
لازم به‌ذکر است که احتمالا سونی در در هر دو مدل عنوان شده از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 810 استفاده خواهد کرد. همچنین احتمال دارد سونی صفحه نمایش‌هایی با کیفیت 1080P و 720P را برای این دو محصول در نظر گرفته باشد. از دیگر ویژگی‌هایی که احتمالا قرار است در این گوشی‌ها وجود داشته باشد باید به اندروید 5.1.1 لالی‌پاپ اشاره کرد.

از آنجایی که گزارش‌های منتشر شده به مشکلاتی نظیر داغ شدن چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 810 که توسط کوالکام ساخته شده اشاره می‌کنند، به احتمال زیاد سونی در این محصولات از مدل اطلاح شده این پردازنده استفاده خواهد کرد. پیش از این هم تصویری از پوستر جدیدترین فیلم جیمز باند منتشر شده بود که در آن به جدیدترین گوشی هوشمند سونی که هنوز معرفی نشده است، اشاره شده بود.

► کوچک‌ترین دوربین ۴K دنیا با قابلیت تعویض لنز
بانک مرکزی: بدهکاران ارزی برای پرداخت بدهی سه ماه مهلت دارند ◄

مطالب مرتبط
بنر