اطلاعات جدیدی از گوشی اکسپریا C5 Ultra

دوشنبه ، 5 مرداد 1394 ، 13:50

بانکی دات آی آر: به‌تازگی اطلاعات جدیدی در مورد جزییات و زمان رونمایی از جدیدترین گوشی هوشمند سونی اکسپریا C5 Ultra در فضای مجازی منتشر شده است.
به گزارش دیجی کالا، پیش از این شایعه‌های زیادی در مورد گوشی جدید سونی شنیده شده بود. در ابتدا قرار بود نام این گوشی Lavender باشد. چند هفته گذشته خبری منتشر شد که اعلام کرد نام این گوشی اکسپریا T4 Ultra خواهد بود و به‌زودی راهی بازار می‌شود. اما پس از آن خبر دیگری هم منتشر شد که براساس آن قرار شد این گوشی با نام اکسپریا C5 Ultra رونمایی و عرضه شود.
سونی یک شرکت ژاپنی و چند ملیتی است که عمده فعالیت‌های آن بر ارایه خدمات رسانه‌ای، سرگرمی، بازی‌های رایانه‌ای، لوازم الکترونیکی و خدمات مالی است. سونی یکی از فعال‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند است.

به‌تازگی اخبار جدیدی از جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده سونی منتشر شده است. براین اساس سونی قصد دارد گوشی هوشمند اکسپریا C5 Ultra را در همین ماه رونمایی کند. این گوشی یکی از محصولات میان‌رده سونی به‌شمار می‌رود و شماره مدل آن E5553 است.
براساس اخبار منتشر شده از دفترچه راهنمای اکسپریا C5 Ultra، صفحه نمایش این گوشی تمام سطح گوشی را در برگرفته و کاربر فاصله‌ای میان صفحه نمایش و لبه‌های کناری گوشی مشاهده نمی‌کند.

سونی در این مدل تمام کلیدهای کنترل و ویژگی‌های سخت‌افزاری را روی بدنه خارجی قرار داده است. منظور از کلیدهای کنترل و ویژگی‌های سخت‌افزاری، فلش LED و بلندگوهای جلویی گوشی است. کلید اختصاصی دوربین، ورودی میکرو SD و جایگاه سیم‌ کارت در کنار بدنه خارجی گوشی اکسپریا C5 Ultra قرار گرفته است. همچنین با کمک دکمه‌‌های تنظیم صدا امکان زوم کردن روی تصاویر هم در این گوشی وجود دارد.

براساس شایعه‌های منتشر شده احتمالا در اکسپریا C5 Ultra از یک پردازنده مدیاتک MT6752 به‌ همراه 2 گیگابایت رم استفاده خواهد شد. این گوشی یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 1080p خواهد داشت. همچنین سونی در این گوشی از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی استفاده کرده است.

► درخواست سیف از بانک ها برای حضور در اقتصاد بین الملل
کوچک‌ترین دوربین ۴K دنیا با قابلیت تعویض لنز ◄

مطالب مرتبط
بنر