مدیرعامل پست‌بانک‌ منصوب شد

سه شنبه ، 6 مرداد 1394 ، 13:00

بانکی دات آی آر: طی حکمی از سوی دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خسرو فرحی به سمت عضو اصلی هیأت مدیره پست بانک ایران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، در متن حکم دکتر واعظی به وی آمده است: با استناد به ماده 29 اساسنامه پست بانک ایران و نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی، جنابعالی را به عنوان "عضو اصلی هیأت مدیره شرکت دولتی پست بانک ایران" منصوب می نمایم. امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر، خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرارداده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.
گفتنی است: فرحی دارای کارشناس ارشد مدیریت دولتی است و از مهمترین سوابق مدیریتی وی می‌توان به مدیرکل سرمایه‌گذاری و اعتبارات پست بانک ایران طی سال‌های 1382لغایت 1384، معاون مدیرعامل بانک صنعت و معدن طی سال‌های 1384 لغایت 1390، عضو هیأت مدیره غیر موظف شرکت سرمایه‌گذاری‌های خارجی ایران از سال 1389 تاکنون، عضو موظف هیأت مدیره بانک صنعت و معدن از سال 1391 تاکنون، عضویت در هیأت مدیره چندین شرکت سهامی عام و خاص داخلی و خارجی و عضویت در شوراها و کمیته‌های مختلف بانکی اشاره کرد.

شایان ذکر است: براساس تصمیم اعضای هیات مدیره پست بانک ایران، وی به عنوان مدیرعامل این بانک تعیین و عهده دار این مسئولیت شده است.

► شهر بدون انسان در کنترل ماشین های بدون راننده
چین و آرزوهای بزرگ در بـرق هسته ای ◄

مطالب مرتبط
بنر