بازی‌های رایگان برای ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360

پنجشنبه ، 8 مرداد 1394 ، 09:48

بانکی دات آی آر: مایکروسافت لیست بازی‌های رایگان در ماه آگوست را برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 اعلام کرد.

به گزارش دیجی کالا، شرکت مایکروسافت هر ماه دو بازی رایگان را در اختیار افرادی که از سرویس ایکس‌باکس لایو گلد استفاده می‌کنند، قرار می‌دهد. این شرکت ماه گذشته دو بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag و So Many Me را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران ایکس باکس وان و دو بازی Gears of War 3 و Plants vs Zombies را برای کاربران ایکس‌باکس 360 به رایگان عرضه کرد.

مایکروسافت برای ماه آگوست هم بازی‌های بسیار خوبی را در نظر گرفته است. علاقه‌مندان به مجموعه بازی‌های «متال‌گیرسالید» می‌توانند بازی «متال‌گیرسالید5 : سطح سفر» (Metal Gear Solid: Ground Zeroes) را به‌شکل رایگان برای کنسول ایکس‌باکس وان دانلود کنند. کاربران گلد شبکه ایکس‌باکس لایو می‌توانند از تاریخ شنبه 10 مرداد تا دوشنبه 9 شهریور ماه این بازی را به صورت رایگان دانلود کنند. از تاریخ یک‌شنبه 25 مرداد تا سه‌شنبه 24 شهریور ماه هم بازی How Survive: Storm Warning Edition به‌صورت رایگان برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. کاربران ایکس‌باکس 360 هم در تاریخ‌های ذکر شده در بالا، می‌توانند به بازی‌های Metro 2033 و Metro: Last Light دسترسی داشته باشند.

 

عرضه رایگان بازی «متال‌گیرسالید5: سطح سفر» به صورت رایگان می‌تواند بازی‌کننده‌های زیادی را به سمت این بازی جلب کند، چرا که بازی «متال‌گیرسالید 5: درد فانتوم» قرار است در تاریخ 10 شهریور منتشر شود. پس بد نیست برای آشنایی با آخرین قسمت از این مجموعه بازی‌ها، این عنوان را تجربه کنید. بار دیگر باید به این موضوع اشاره کنیم که این بازی‌ها برای کاربران گلد شبکه ایکس‌باکس لایو رایگان خواهند بود.

► کاهش چشم‌گیر درآمد ال‌جی در سال مالی 2015
گوشی میزو M2 معرفی شد ◄

مطالب مرتبط
بنر