کاهش چشم‌گیر درآمد ال‌جی در سال مالی 2015

پنجشنبه ، 8 مرداد 1394 ، 09:49

بانکی دات آی آر: براساس اخبار و آمارهای منتشر شده شرکت ال‌جی در سه ماهه دوم سال مالی 2015 با کاهش درآمد مواجه شده است.

به گزارش دیجی کالا، براساس آمارها به‌نظر می‌رسد شرکت ال‌جی در سه ماهه دوم سال مالی 2015 با کاهش چشمگیری در آمد خود مواجه شده است. براساس گزارش‌های منتشر شده، درآمد ال‌جی در سه ماهه دوم سال مالی 2015 به پایین‌ترین میزان خود رسیده است. آمارها نشان می‌دهند پیش از این هم ال‌جی در سه ماهه چهارم سال مالی 2013 با کاهش درآمد چشم‌گیری مواجه شده بود، اما در حال حاضر درآمد این شرکت نسبت به آن زمان هم کاهش داشته است. درآمد این شرکت در سه ماهه دوم سال مالی 2015 حدود 211 میلیون دلار بوده است که این میزان با کاهش 60 درصدی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته مواجه شده است.

لازم به ذکر است شرکت ال‌جی همچنان به عنوان دومین تولید کننده بزرگ تلویزیون در دنیا محسوب می‌شود، اما این بخش هم در این مدت با ضرر مالی 71.5 میلیون دلاری همراه بوده است. این در حالی است که بخش تلویزیون ال‌جی در زمان مشابه سال گذشته با سود همراه بوده، اما کاهش درآمد در این بخش با ضرر 5.4 میلیون دلاری از سه ماهه چهارم سال مالی گذشته آشکار بود. همچنین لازم به ذکر است که در بخش موبایل ال‌جی هم شرایط مالی مساعدی به چشم نمی‌خورد و این بخش در این مدت تنها 173 میلیون دلار درآمد داشته است. این در حالی است که این میزان حتی از حقوق سالیانه برخی از مدیران میان رده در شرکت ال‌جی هم کم‌تر است.

آینده ال‌جی چندان خوب به‌نظر نمی‌رسد. برخی گزارشات به این موضوع اشاره دارند که بازار تلفن‌های همراه اشباع شده‌ و شرکت‌هایی مانند ال‌جی توانایی رقابت در این بازار را ندارند. همچنین درآمد خوب ال‌جی در بازار تلویزیون‌های هوشمند هم کمک زیادی آن نکرده و این شرکت هم‌چنان با مشکل درآمدزایی مواجه است.

► بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز، ۱۰ مرداد ۹۴
بازی‌های رایگان برای ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 ◄

مطالب مرتبط
بنر