بزرگترین تبلیغ دهندگان جستجوی گوگل

شنبه ، 10 مرداد 1394 ، 10:11

بانکی دات آی آر: هر کسی که در کسب و کارهای وب-محور کار کرده باشد اذعان میکند که داشتن یک رتبه ی خوب در نتایج جستجو اهمیت بسیار بالایی در موفقیت بیشتر کسب و کارهای آنلاین دارد. از آنجاییکه گوگل با فاصله ای نجومی پر استفاده ترین موتور جستجو در جهان میباشد، برای دیده شدن در دنیای وب، باید در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوید.

برای رسیدن به این مهم دو راه وجود دارد: میتوانید تلاش و پول زیادی را صرف تقویت ارگانیک و ساختاری وبسایت خود کنید، به آرامی در نتایج جستجوی گوگل رتبه ی خود را بالا ببرید، یا میتوانید به گوگل پول بدهید تا شما و آنچه ارائه میدهید را در صدر نتایج معمول جستجوها قرار دهد. تبلیغات در جستجوها، منبع اصلی درآمد گوگل و کسب و کاری چند میلیارد دلاری است.

بر اساس رتبه بندی منتشر شده از Ad Age، در سال 2014 شرکت آمازونAmazon تنها در آمریکا نزدیک به 158 میلیون دلار صرف تبلیغات در جستجوی گوگل کرده است؛ بدین ترتیب این شرکت خـُرده فروشی آنلاین با فاصله ای چشمگیر نسبت به سایرین، بزرگترین تبلیغ کننده در جستجوی گوگل است. بهمین دلیل است که آمازون همواره در نتایج جستجوهای شما ظاهر میشود، که این یکی از جنبه های استراتژی رشد شرکت آمازون میباشد.

در شکل زیر به 10 تبلیغ کننده ی برتر در موتور جستجوی گوگل اشاره شده است:

منبع: Statista
مترجم: مهرداد دستورانی

► اَپــل پربازده ترین خـرده فروش در آمریکا
بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز، ۱۰ مرداد ۹۴ ◄

مطالب مرتبط
بنر