سقف برداشت روزانه درگاه‌ الکترونیک در بانک سپه

دوشنبه ، 12 مرداد 1394 ، 12:25

بانکی دات آی آر: سقف برداشت روزانه درگاه‌های الکترونیک در بانک سپه به شرح زیر است:    


شرایط و سقف برداشت از حساب در درگاه های غیرحضوری

به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و افزایش رضایت آنها در انجام خرید و انتقال وجوه از طریق سامانه­های غیر حضوری (بانکداری اینترنتی و همراه بانک)، مشتری همزمان با درخواست استفاده از خدمات درگاه های یادشده از طریق شعب بانک، می­تواند مبلغ سقف برداشت از حساب خود را برای انتقال وجه در درگاههای غیر حضوری، بالاتر یا پایین تر از سقفهای پیش فرض بانک تعیین نماید.

جدول سقف برداشت از حساب بابت انتقال از طریق درگاههای غیر حضوری


جدول سقف خرید از طریق درگاههای غیر­حضوری

روش‌های تأیید برداشت از حساب (تأیید تراکنش الکترونیکی): به روش هایی که برای تأیید انجام تراکنش در درگاه های غیرحضوری (اینترنت، تلفن همراه و تلفن ثابت) مورد استفاده قرار می‌گیرند اطلاق می‌شود. روش‌های تأیید تراکنش در بانک سپه عبارتند از: رمز دوم ثابت، رمز دوم متغیر با استفاده از پیامک (SMS) تلفن همراه و رمز دوم متغیر با استفاده از دستگاه رمزساز (OTP Token).

سقف برداشت پیش‌فرض: حداکثر مبلغی است که بانک به‌ صورت پیش‌فرض برای انتقال وجه در درگاه­های غیرحضوری برای کلیه مشتریان (به‌غیر از مشتریانی که خود اقدام به تعیین سقف برداشت روزانه نموده‌اند) اعمال می‌نماید.

حداکثر مجاز: حداکثر مبلغی که یک مشتری می‌تواند برای انتقال وجه به‌صورت روزانه در درگاه‌های غیرحضوری تعیین نماید که این مبلغ بیش از مبلغ پیش‌فرض بانک است.

توجه 1: سقف مجاز برداشت روزانه برای کلیه خدمات در درگاه اینترانت (شبکه داخلی بانک) همچون خدمات وب سرویس وکالتی، براساس سقف مبلغی پیشنهادی سازمان/شرکت طرف قرارداد و با تعهد وی مبنی بر قبول ریسک‌های احتمالی تعیین می شود.

توجه 2: برداشت از حساب برای انتقال به حساب‌های بین‌بانکی (ساتنا و پایا)، داخلی و کارت‌های سپه از سقف مبالغ مندرج در جدول فوق تبعیت می‌کند؛ لیکن برای انتقال به کارت‌های شتابی، قوانین شتاب (سقف 30.000.000 ریال فعلی) حاکم است.

توجه 3: مشتریان فعلی در صورتی که قبلاً مبلغی را برای برداشت روزانه از حساب خود تعیین ننموده باشند، با هر افزایش در سقف انتقال در بانک، این افزایش برای حساب/حساب های آنها اعمال خواهد شد. در غیر اینصورت و به منظور برخورداری از مبالغ پیش فرض بانک یا مقادیر بالاتر می بایست به شعبه مراجعه و فرم درگاه های غیر حضوری را تکمیل نمایند.

توجه 4: حداکثر مبلغ هر تراکنش خرید کارتی از طریق انواع پایانه های فروش (اعم از مجازی و فیزیکی) از تاریخ 1394/01/20 معادل 500.000.000 ریال است.

► معرفی سوپر گوشی میان رده اکسپریا M5 توسط سونی
بابک دربیکی مدیر روابط عمومی بانک پارسیان شد ◄

مطالب مرتبط
بنر