عرضه گلکسی نوت 5 در دو مدل

چهارشنبه ، 14 مرداد 1394 ، 08:32

بانکی دات آی آر: براساس اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد گوشی گلکسی نوت 5 در دو مدل یک سیم کارت و دو سیم‌کارته رونمایی و عرضه خواهد شد.

براساس اطلاعاتی که از دو سازمان FCC و TENAA درباره گوشی‌های مختلف منتشر می‌شود، تقریبا تمام مشخصات سخت‌افزاری یک گوشی فاش می‌شود؛ این در حالی است که به‌تازگی سازمان SIRIM در کشور مالزی به موضوع جدیدی در مورد گلکسی نوت 5 اشاره کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده از این سازمان گوشی گلکسی نوت 5 شرکت سامسونگ در دو مدل یک سیم کارته و دو سیم‌کارته معرفی و عرضه خواهد شد. در حال حاضر مدل دو سیم کارته این گوشی با شماره مدل SM-N9208 شناخته می‌شود و ویژگی‌هایی متفاوت نسبت به مدل یک سیم‌کارته خودش دارد.

لازم به ذکر است  این گوشی از شبکه‌های 2G، 3G و LTE پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توان روی آن از دو سیم‌کارت استفاده کرد. براساس اطلاعات منتشر شده، قابلیت وای-فای، بلوتوث، NFC و ANT+ از دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهند بود.

شایعه‌های مختلف به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ در این گوشی از یک صفحه ‌نمایش 5.66 اینچی با کیفیت QHD بهره گرفته است. همچنین یک چیپ‌ست Exynos 7420 برای آن در نظر گرفته شده است. سامسونگ از 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در آن استفاده کرده است. در بخش دیگری از شایعه‌ها به این نکته اشاره شده که این گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را ندارد. دوربین به‌کار رفته در این گوشی همان مدل به‌کار رفته در گوشی گلکسی S6‌ است که 16 مگاپیکسل کیفیت دارد. دوربین جلوی آن هم 5 مگاپیکسلی است. سامسونگ اعلام کرده که قرار است گوشی گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 اج پلاس را در تاریخ 13 آگوست (22 مرداد امسال) معرفی کند.

► یخ‌های قطب شمال زودتر از موعد آب خواهند شد
صنایع کوچک بیمه خاص می‌شوند ◄

مطالب مرتبط
بنر