گوشی جدید هوآوی با یک دوربین کشویی

چهارشنبه ، 14 مرداد 1394 ، 09:00

بانکی دات آی آر: درحالی که مدت زیادی از معرفی گوشی Honor 7 نمی‌گذرد، شرکت هوآوی درحال کار روی نسل بعدی این گوشی است.

به گزارش دیجی کالا، براساس اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد شرکت هوآوی قصد دارد یک عضو دیگر از خانواده Honor را معرفی کند. با توجه به تصاویر منتشر شده، احتمال دارد این گوشی با یک دوربین کشویی راهی بازار شود.

این گوشی که به‌تازگی مجوزهای لازم را از سازمان TENAA چین دریافت کرده از دو دوربین برخوردار است که دوربین پشتی آن به‌صورت کشویی طراحی شده است و زمانی که آن را به سمت بالا حرکت می‌دهید، در نقش دوربین جلو هم ظاهر می‌شود. شرکت هوآوی این دوربین را به شکلی طراحی کرده که بتوان به راحتی از آن استفاده کرد. یک دکمه مخصوص در سمت چپ دوربین قرار گرفته که با فشار دادن آن، دوربین به سمت بالا حرکت می‌کند.

 

با توجه به تصاویر منتشر شده یک ویژگی دیگر از این گوشی هم به چشم می‌خورد. در این گوشی فاصله‌ای میان صفحه ‌نمایش و لبه‌های گوشی دیده نمی‌شود و صفحه‌ نمایش آن تمام بدنه این محصول را دربر گرفته است. همچنین به‌نظر می‌رسد این گوشی از یک فلش دوگانه برخوردار باشد که برای دوربین جلوی آن در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر این گوشی با شماره مدل ATH-AL00 شناخته می‌شود که در زمان عرضه نام آن تغییر خواهد کرد. هنوز اطلاعات بیشتری درباره این گوشی منتشر نشده است، اما به احتمال زیاد روی این گوشی سنسور اثر انگشت را مشاهده خواهیم کرد. به احتمال زیادی این سنسور روی دکمه در نظر گرفته شده برای دوربین این گوشی قرار خواهد گرفت. همچنین این احتمال وجود دارد که این عضو جدید گوشی‌های سری Honor مانند مدل‌های قبلی از دو سیم‌کارت پشتیبانی کند. به‌نظر می‌رسد شرکت هوآوی در این گوشی از چیپ‌ست Kirin استفاده کرده است.

► توضیح سیف درباره بانکداری در ایران
ناسا پهپاد فضانورد می‌سازد ◄

مطالب مرتبط
بنر