30 هزار گوشی وان‌پلاس 2 در 64 ثانیه فروخته شد

پنجشنبه ، 15 مرداد 1394 ، 08:42

بانکی دات آی آر: براساس اخبار منتشر شده، شرکت وان‌پلاس در 64 ثانیه 30 هزار گوشی هوشمند وان‌پلاس 2 را در کشور چین به فروش رسانده است.

 

به گزارش دیجی کالا، گوشی هوشمند وان‌پلاس 2 به‌عنوان جانشین وان‌پلاس وان شناخته می‌شود. جنس بدنه این گوشی منیزیم است و دکمه‌های کناری آن فلزی هستند. این ویژگی‌ها نخستین‌بار است که توسط وان‌پلاس اجرا شده و هدف آن بهبود در نسل جدید محصولات این شرکت است. این گوشی به تازگی در دو مدل معرفی و عرضه شده است. شرکت وان‌پلاس مدل 16 گیگابایتی این گوشی با 3 گیگابایت رم را 329 دلار و مدل 64 گیگابایتی آن با 4 گیگابایت رم را با قیمت 389 دلار عرضه کرد.

علاقه‌مندان برای خرید گوشی وان‌پلاس 2 در کشور چین نیازی به دعوت‌نامه نخواهند داشت و برای خرید این گوشی باید به سایت وان‌پلاس مراجعه کنند. فروش این گوشی به‌تازگی در چین آغاز شده که آماری شگفت‌انگیز را از خودش به‌جا گذاشته است. براساس آمارهای منتشر شده، کاربران در مدت زمان 64 ثانیه 30 هزار گوشی وان‌پلاس 2 را خریداری کرده‌اند. لازم به ذکر است که براساس اخبار منتشر شده فروش این گوشی برای افرادی که دعوت‌نامه دارند از تاریخ 20 مرداد ماه آغاز خواهد شد.

 

همچنین وان‌پلاس وان نام نخستین گوشی هوشمند شرکت چینی وان‌پلاس است که سال گذشته با قیمت 299 دلار معرفی و در بازار عرضه شد. وان‌پلاس در این محصول از سخت‌افزار قوی بهره گرفته بود. سخت‌افزار قدرتمند این گوشی در کنار قیمت پایین و سیستم فروش جالب‌اش سر و صدای زیادی در بازار گوشی‌های هوشمند راه انداخته بود. سیستم فروش این گوشی براساس دعوت‌نامه بود که توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به سمت خود جلب می‌کرد.

پیش از این هم گوشی وان‌پلاس وان با فروش بسیار خوبی مواجه شده بود و رکورد 1 میلیونی از خود به‌جا گذاشته بود. براساس آمارها این گوشی رکورد سال گذشته شرکت وان‌پلاس را شکسته است. شرکت وان‌پلاس قصد دارد تا پایان سال 2015 بین 3 تا 5 میلیون گوشی وان‌پلاس 2 را در بازار عرضه کند.

گوشی وان‌پلاس 2 یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند در چین است، بر همین اساس بهتر است شرکت وان‌پلاس به‌فکر ساخت گوشی‌های دیگر در رده‌های مختلف باشد. همچنین به گفته مدیرعامل شرکت وان‌پلاس، این شرکت قصد دارد تا پایان سال 2015 چند گوشی هوشمند جدید را معرفی و عرضه کند.

► ایران، پرچمدار خاورمیانه در نمایشگاه گیمزکام آلمان
اَپــل پیشتاز بازار ساعتهای هوشمند ◄

مطالب مرتبط
بنر