ایران، پرچمدار خاورمیانه در نمایشگاه گیمزکام آلمان

پنجشنبه ، 15 مرداد 1394 ، 08:51

بانکی دات آی آر: امروز، چهاردهم مرداد ماه هفتمین دوره از نمایشگاه گیمزکام آلمان، رسما افتتاح شد. کشور ایران هم به عنوان تنها نماینده‌ی خاورمیانه فعالیت خودش را در این نمایشگاه آغاز کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، هفتمین نمایشگاه گیمزکام که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی در سطح جهان به شمار می‌رود، از روز دوازدهم مرداد کار خودش را با کنفرانس علمی آغاز کرد. بخش‌های تجاری و معرفی بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی هم امروز، چهاردهم مرداد در شهر کلن آلمان افتتاح شد. ایران به‌عنوان تنها نماینده‌ی خاورمیانه در این نمایشگاه حضور دارد تا آخرین دستاوردهای صنعت بازی‌های رایانه‌ای کشور را معرفی کند.

 

«حسن کریمی قدوسی»، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با اشاره به فعالیت‌های این بنیاد در حوزه‌های حمایت، آموزش و جریان‌سازی گفت: "بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای ارتباط با ناشران، استادان برتر جهان و نیز ارتباط با سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی در این نمایشگاه شرکت کرده و طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی قرار است با تعدادی از ناشران بازی‌های رایانه‌ای و مسوولین برخی نهادهای کشورهای دیگر جهت ایجاد روابط و گسترش همکاری‌ها جلساتی برگزار شود."

شایان ذکر است کشورهایی مثل ایتالیا، چین، آرژانتین، کانادا، مکزیک، انگلیس و کشورهای دیگر فعال در زمینه بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی در این نمایشگاه شرکت دارند.

گزارش‌های مربوط به فعالیت‌های ایران در روزهای برگزاری نمایشگاه که تا روز جمعه، شانزدهم مرداد ادامه دارد، منتشر خواهد شد.

 

از گوشه و کنار گیمزکام 2015:

- گزارش تصویری از گیمزکام 2015

- بازی Crackdown 3 به‌نمایش درآمد

- جدیدترین اطلاعات از بازی Quantum Break

- تصاویر بازی ScaleBound را ببینید

- Homefront همچنان زنده است

- Halo Wars 2 معرفی شد

- تصاویر بازی The Rise of the Tomb Raider منتشر شد

- تصاویر جدید از بازی Assassin’s Creed: Syndicate

- ایکس‌باکس وان رنگ Halo به خود می‌گیرد

- تصاویر جدید از Mirror’s Edge Catalyst منتشر شد

- تصاویر جدید از ندای وظیفه به مناسبت گیمزکام

- اطلاعات جدید از Star Wars Battlefront

- ایران پرچمدار خاورمیانه در نمایشگاه گیمزکام آلمان

- شب و باران مکانیک‌های جدید فورتزا موتوراسپورت 6

- اجرای بازی‌های 360 روی ایکس باکس وان از آبان ماه

- اولین تصاویر و تریلر مافیا3 منتشر شد

► عرضه جدیدترین گوشی نسل دوم اندروید وان
30 هزار گوشی وان‌پلاس 2 در 64 ثانیه فروخته شد ◄

مطالب مرتبط
بنر