صفحه‌کلید فیزیکی برای گوشی گلکسی S6 اج پلاس

شنبه ، 17 مرداد 1394 ، 13:06

بانکی دات آی آر: به‌نظر می‌رسد که سامسونگ یک صفحه‌کلید فیزیکی را برای گوشی گلکسی S6 اج پلاس در نظر گرفته است.

به احتمال زیاد سامسونگ دو گوشی گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 اج پلاس را در تاریخ 22 مرداد ماه معرفی می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد یک تبلت جدید هم در کنار معرفی این دو گوشی به نمایش در بیاورد. گوشی گلکسی S6 اج پلاس مدل بزرگ‌تر گوشی گلکسی S6 به‌حساب می‌آید و ظاهری شبیه به یکدیگر دارند.

براساس اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده، به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد یک صفحه کلید QWERTY را برای گوشی گلکسی S6 اج پلاس عرضه کند. البته هنوز مشخص نیست که این صفحه کلید توسط سامسونگ ساخته شده یا مربوط به شرکت دیگری می‌شود. دکمه‌های طراحی شده برای این صفحه‌کلید همانند گوشی‌های قدیمی سامسونگ هستند.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این صفحه‌کلید ظاهر غیرمعمولی به این گوشی می‌بخشد و باعث می‌شود از زیبایی‌های آن کاسته شود. به احتمال زیاد این محصول مورد توجه افرادی قرار می‌گیرد که به صفحه‌کلیدهای فیزیکی علاقه‌مند هستند. اگر این محصول جزو لوازم رسمی گوشی گلکسی S6 اج پلاس باشد، به احتمال زیاد در زمان معرفی این گوشی اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این صفحه‌کلید را مشاهده کنید.

► چگونه توسط پنل ایمیل بهترین خبرنامه را ایجاد کنیم؟
زمان احتمالی رونمایی از آیفون جدید ◄

مطالب مرتبط
بنر