چرا مردم از خدمات خودرویی ناراضی اند؟

شنبه ، 17 مرداد 1394 ، 14:29

بانکی دات آی آر ارزیابی‌ها نشان می‌دهد هزینه‌های دریافتی از مشتریان در سیستم خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو نتوانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

به گزارش ایسنا، به طور معمول برخی از مصرف‌کنندگان ایرانی تمایلی به مراجعه به سیستم خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو نداشته و معتقدند هزینه‌های خدمات ارائه شده از سوی این شرکتها بیشتر از واحدهای صنفی غیر نمایندگی فعال در این حوزه است.

در این زمینه در ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز مشخص شده که شاخص "هزینه‌های دریافتی از مشتریان" به عنوان یکی از شاخص‌های مهم در این حوزه از سطح رضایت پایینی در بین مشتریان ایرانی برخوردار بوده است.

این وضعیت در حالی است که مصرف‌کنندگان ایرانی از سایر خدمات اصلی ارائه شده از سوی عرضه‌کنندگان خودرو در ایران نیز راضی نیستند؛ به‌گونه‌ای که براساس ارزیابی صورت گرفته، "کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" و "دریافت هزینه بالا برای خدمات و قطعات" از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان ایرانی از خدمات شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو بوده است.

► ایست شاخص بورس در 66000 واحد
شمارش معکوس برای پلمپ صرافی‌ها ◄

مطالب مرتبط
بنر