آمادگی بانک رفاه برای ارائه خدمات به شستا

يكشنبه ، 18 مرداد 1394 ، 15:24

بانکی دات آی آر: مدیرعامل بانک رفاه گفت: در همکاری با شستا تمایل نداریم آن مجموعه به صورت تکلیفی مجبور به فعالیت با بانک شود، بلکه می خواهیم در بازار رقابتی خدمات با کیفیتی ارائه دهیم.

به گزارش بانکیا، دکتر صدقی با اعلام این مطلب در جلسه مدیران عالی شستا که با هدف افزایش سطح تعاملات و تعمیق همکاری ها برگزار شد افزود: هم اکنون تمامی زیرساخت ها برای فعالیت گسترده بین بانک و شرکت شستا فراهم است.
مدیرعامل با بیان اینکه بانک و سازمان تامین اجتماعی و همچنین شرکت های تابعه آن یک خانواده بزرگ را تشکیل می دهند گفت: لازم است از تمامی امکانات و زیرساخت های طرفین برای پیشبرد اهداف استفاده شود.

در این جلسه فرشید فرخ نژاد عضو هیات مدیره نیز در سخنانی با تاکید بر ضرورت افزایش همکاری و تعاملات خاطرنشان ساخت: با توجه به شرایط بعد از توافق هسته ای، گشایش مطلوبی در حوزه فعالیت های ارزی و بین المللی در بانک ایجاد شده است که گروه شستا از این فرصت پیش آمده می توانند به بهترین شکل ممکن بهره مند شوند.

عضو هیات مدیره بانک رفاه در ادامه افزود: آمادگی لازم در سایر حوزه ها از جمله اختصاص حد اعتباری موردنیاز شرکت های شستا،‌ خدمات الکترونیک،‌ صدور ضمانتنامه در شعب فراهم است و در سطح مدیریت عالی بانک در تمامی زمینه ها همکاری تسهیل می شود.
دکتر سعیدی مدیرعامل شستا نیز در این جلسه با تاکید بر افزایش سطح همکاری ها، اظهار داشت: گروه شستا بانک رفاه را متعلق و همراه با خود می داند و تمایل دارد این گروه بزرگ اقتصادی تمامی فعالیت های خود را با این بانک پرسابقه و باتجربه انجام دهد.
در این جلسه که جمعی از مدیران عالی شستا و بانک نیز حضور داشتند کارگروهی از دو طرف برای تسریع در فرایند همکاری و تصمیم گیری ها تشکیل و مقرر شد بلافاصله بعد از اتمام جلسه کار، به صورت جدی آغاز کنند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران : بازاریابان احساس نیاز را خلق می کنند

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: در دنیای امروز بازاریابی به گونه ای است که بازاریابان احساس نیاز به کالا و خدمات در مشتری را خلق می کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران دکتر صدقی با اعلام این مطلب در نشست حوزه بازاریابی بانک نقش بازاریابی در میزان فروش و سودآوری کالا و خدمات را تعیین کننده دانست و اظهار داشت: بانک رفاه با بیش از نیم قرن تجربه ارتباط تنگاتنگی با اقشار وسیعی از جامعه برقرار کرده اما در شرایط جدید لازم است با اتخاذ رویکردهای نوین بازاریابی سایر مشتریان و ظرفیت ها هم به کار گرفته شوند.
دکتر صدقی ادامه داد: در دنیای امروز سازمان ها صرفا کالا و خدمات ارائه نمی دهند،‌ بلکه با تحقیقات روانشناسی، جامعه شناسی و بررسی سوابق رفتارهای گذشته مشتریان،‌ نیازهای جاری مشتریان را درک و نسبت به آن برنامه ریزی می کنند. شرکت ها و سازمان ها هم با استفاده از نتایج این تحقیقات در جامعه هدف خود ایجاد نیاز می کنند. تبلیغات و تحقیقات بازار هم به گونه ای است که مشتری به انتخاب نزدیک می شود و جهت گیری آن شکل می گیرد. بنابراین باید تحقیقات بازار جزو لاینفک حوزه بازاریابی بانک باشد. بدون تحقیقات‌، تبلیغات و نیاز سنجی نمی توانید کالای خود را به فروش برسانید.

وی افزود: ایجاد بازار و نیاز در مشتری باید قبل از تولید کالا و خدمات ایجاد شود. کالا باید در بازار و در تحقیقات بازاریابی شکل بگیرد. نتایج عملکرد شرکت های موفق و پیشرو دنیا هم این امر را اثبات کرده است که تحقیقات بازاریابی فروش را افزایش می دهد. حوزه بازاریابی در سازمان ها وظیفه سنگینی دارد. به دلیل فضای رقابتی اجرای تحقیقات برنامه ریزی شده،‌ تبلیغات گسترده و نیازسنجی از مشتریان هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری بلندمدت است.

دکتر صدقی گفت: برای افزایش بهره وری نیاز به افزایش نیروی انسانی نیست،‌ بلکه باید نیروهای انسانی متخصص شناسایی و در جایگاه موردنیاز مشغول به فعالیت باشند. ضمن اینکه باید آموزش نیروهای انسانی هم به صورت مداوم صورت گیرد.
دکتر صدقی در ادامه با تاکید بر اینکه کارکنان واقعی بانک کسانی هستند که در راستای توسعه و تعالی بانک تلاش
می کنند و نه صرفاً کسانی که در استخدام آن هستند،‌ افزود: تردیدی نداشته باشید کارکنانی که متعهد به تعالی و توسعه بانک هستند به وضوح دیده می شوند و به نحو مقتضی از آنها قدردانی می شود. کارکنانی هم که در راه پیشرفت بانک مجدانه تلاش نمی کنند از همراهی با مجموعه باز می مانند.

► رشد اقتصادی ایران از نگاه بانک جهانی
'مضیف'، معماری رو به مرگ ◄

مطالب مرتبط
بنر