اعلام برنامه هاي سومین کنفرانس جهاني بانکداري الکترونيکي

دوشنبه ، 28 ارديبهشت 1388 ، 10:32

سومین کنفرانس جهاني بانکداري الکترونيکي 18 و 19 مرداد ماه سال جاري با شعار بانکداری الکترونیک کلید ورود به دنیای کسب و کار الکترونیک, در ايران برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي دبيرخانه دائمی کنفرانس بانکداري الکترونيکي فرنود حسني دبير اجرايي اين کنفرانس برنامه اي اجرايي اين کنفرانس را تشريح کرد.


سومین کنفرانس جهاني بانکداري الکترونيکي 18 و 19 مرداد ماه سال جاري با شعار بانکداری الکترونیک کلید ورود به دنیای کسب و کار الکترونیک با همکاري مرکز فرهنگ سازي و آموزش بانکداري الکترونيکي, بانک ها و شرکت هاي فعال در اين حوزه برگزار مي شود.

حسني ضمن اعلام اين خبر افزود:با توجه به تنوع مدل هاي بانکداري الکترونيکي در دنيا که روز به روز نيز بهينه مي شوند اگر نتوانيم از فرصت ها و بستر هاي موجود به نحو مطلوبي استفاده کنيم قطعا در آينده نزديک با چالش هاي بسياري براي توسعه اقتصاد ديجيتالي که پايه و اساس آن را بانکداري الکترونيکي تشکيل مي دهدمواجه خواهيم شد. با توجه به تحولات سريع فناوري هاي موثر در بانکداري الکترونيک جا دارد هر ساله در قالب رويدادي علمي کارشناسان و مديران بانکي به بررسي و تبادل نظر در اين زمينه بپردازند و به نظر مي رسد يک کنفرانس بزرگ علمي بتواند اين نياز اساسي را رفع کند.


وي گفت: سومین کنفرانس بين المللي بانکداري الکترونيکي با رويکردي علمي و عملي قصد دارد به دانش هاي نو و تجربه هاي جديد در حوزه بانکداري الکترونيکي ايران و جهان بپردازد و سعي خواهد کرد زمينه را براي آشنايي مديران و کارشناسان حوزه بانکي کشور با دستاوردها و فناوري هاي جديد فراهم کند.


حسني اظهار داشت:  بر اساس بيانات مقام معظم رهبري در خصوص اصلاح الگوی مصرف در تمام عرصه ها, نظام بانکي نيز بايد از امکانات بانکداری الکترونیک برای کاهش هزینه ها و اصلاح شیوه زندگی مردم استفاده کند.


دبير اجرايي کنفرانس بانکداري الکترونيکي گفت: کنفرانس در چهار بخش ويژه و 7 محور کلي مشتمل بر مواردي همچون بانکداري الکترونيکي و مديريت اقتصاد با رويکرد کنترل تورم و نقدينگي, بانکداري الکترونيکي کليد تجارت الکترونيکي, نوآوري در بانکداري الکترونيکي, بانکداري الکترونيکي و نظام اعتبار سنجي رویکرد اجرایی بانکداری الکترونیکی در تولید خدمات و محصولات با نگاه مشتری مدار و بازاریابی, راه حل ها و مدل هاي بانکداري الکترونيکي, راه حل هاي پرداخت الکترونيکي, امنيت در بانکداري الکترونيکي, مديريت بانکداري الکترونيکي, چالش هاي قانوني و قضايي در بانکداري الکترونيکي, آموزش و فرهنگ سازي, اصول و راه حل های سخت افزاری در بانکداری الکترونیکی  برگزار خواهد شد.


وي افزود: در حاشيه اين کنفرانس يک بخش نمايشگاهي براي نمايش و عرضه توانمندي هاي شرکت ها و بانک هاي داخلي در حوزه بانکداري الکترونيکي تشکيل خواهد شد.


حسني در پايان ضمن ابراز خوشحالي از حضور چهره هاي فعال و با تجربه اي همچون دکتر پادگانه و دکتر بيات در راس کنفرانس از تمامي کارشناسان و مديران بانکي براي همفکري و همکاري در اين کنفرانس دعوت کرد.


گفتني است سومین کنفرانس جهاني بانکداري الکترونيکي مرداد ماه سال جاري در تهران برگزار خواهد شد و سايت اين کنفرانس به نشانيwww.ebanking-conf.com  براي دريافت اطلاعات بيشتر در اختيار علاقه مندان قرار دارد. شماره تماس دبيرخانه کنفرانس 88844973 و 88844974 مي باشد.

 منبع: دبيرخانه دائمی کنفرانس بانکداري الکترونيکي

► تمام چک پول‌های بانک‌ها جمع‌آوری می‌شود
عرضه دومين بانك دولتي در بورس ◄

مطالب مرتبط
بنر