فروش گوشی اوپو R5 با قیمتی استثنایی

دوشنبه ، 19 مرداد 1394 ، 12:26

بانکی دات آی آر: براساس اخبار منتشر شده، شرکت اوپو یکی از نازک‌ترین گوشی‌های هوشمند خود به‌نام R5 را به مدت دو روز با قیمتی استثنایی به‌فروش رساند.

به گزارش دیجی کالا، اوپو یکی از شرکت‌های چینی فعال در حوزه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند است. این شرکت به‌تازگی گوشی هوشمند قدرتمند R5 را با قیمت 320 دلار در فروشگاه آنلاین خود به‌فروش رسانده است. این در حالی است که پیش از این شرکت اوپو گوشی R5 را با قیمت 533 دلار در بازار عرضه کرده بود. گوشی اندروید R5 یکی از نازک‌ترین گوشی‌های هوشمند تولید شده در دنیا است. ضخامت این گوشی 4.85 میلی‌متر است و در دو رنگ‌ نقره‌ای و خاکستری طراحی و تولید شده است.
لازم به ذکر است که دلیل این اقدام شرکت اوپو رقابت با شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند مانند سامسونگ، سونی و اپل است.

اوپو در گوشی اندرویدی R5 از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت Full HD بهره گرفته است. توان پردازشی این محصول از طریق یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 615 همراه با پردازنده هشت هسته‌ای تامین می‌شود. شرکت سازنده در این گوشی از 2 گیگابایت رم LPDDR3 و 16 گیگابایت حافظه داخلی eMMC بهره گرفته است. از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند R5 باید به اندروید 4.4 کیت‌کت، باتری 2200 میلی‌آمپر ساعتی و شبکه اینترنت 4G LTE اشاره کرد. همچنین اوپو در این محصول یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و سنسور IMX214 سونی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی قرار داده است.

► بانک سپه / چطور برای سایتم "شمس" بگیرم ؟
تسلا به مصاف هکرها می‌رود ◄

مطالب مرتبط
بنر