معرفی اندروید پی همراه با نکسوس 5 (2015)

دوشنبه ، 19 مرداد 1394 ، 14:43

بانکی دات آی آر: براساس اخبار منتشر شده، به‌نظر می‌رسد گوگل قصد دارد اندروید پی (Pay) را در مراسم ویژه‌ای که برای رونمایی نکسوس 5 (2015) شرکت ال‌جی برگزار می‌شود، معرفی کند.

به گزارش دیجی کالا، همانطور که می‌دانید شرکت گوگل قصد دارد امسال دو مدل جدید از سری گوشی‌های هوشمند نکسوس را در بازار عرضه کند؛ هوآوی و ال‌جی هم دو شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند هستند که در زمینه طراحی و تولید دو نکسوس جدید با گوگل همکاری می‌کنند.
پیش از این اخباری مبنی بر این‌که شرکت ال‌جی در نکسوس 5 (2015) از سنسور اثر انگشت بهره خواهد گرفت، منتشر شده بود. به‌تازگی اخبار و شایعه‌های جدیدی هم از کره جنوبی شنیده می‌شود مبنی بر این‌که گوگل قصد دارد از معرفی نکسوس 5 (2015) ال‌جی برای عرضه‌ سرویس اندروید پی استفاده کند.
گوگل پیش از این در کنفرانس توسعه‌دهندگان، اندروید پی را به‌عنوان نسل جدید گوگل والت (Wallet) معرفی کرده بود. در حال حاضر این شرکت امیدوار است از اندروید پی به عنوان رقیبی قدرتمند برای اپل پی استفاده کند. اپل پی یا سامانه پرداخت اپل یکی از روش‌های نوین پرداخت پول مانند پرداخت همراه یا کیف پول دیجیتالی است که شرکت اپل در سال 2014 آن را معرفی و عرضه کرد. براین اساس به‌نظر می‌رسد قرار است بار دیگر شاهد رقابت دو غول دنیای فناوری در حوزه پرداخت باشیم.

پیش از این نسخه قبلی نکسوس 5 توسط شرکت ال‌جی ساخته شده بود وبراساس آمارها با استقبال خوبی از سوی خریداران روبه‌رو شد. این در حالی است که ال‌جی انتظار دارد پس از رونمایی از نکسوس 5 (2015) هم استقبال خوبی از آن صورت بگیرد. البته با توجه به شایعه‌های استفاده از سنسور اثر انگشت در این مدل، این موضوع دور از انتظار نیست. به همین دلیل است که منابع کره‌ای مدعی‌اند که نکسوس 5 (2015) ال‌جی بهترین مورد برای استفاده از سرویس اندروید پی بهره خواهد بود.
براساس گزارش‌های منتشر شده به‌نظر می‌رسد شناخت ال‌جی از بازارهای آمریکا و اروپا باعث شده تا گوگل قصد استفاده از خدمات ال‌جی برای معرفی اندروید پی در کنار محصول جدید خود را داشته باشد.
همچنین به‌نظر می‌رسد طراحی نکسوس 5 (2015) ال‌جی براساس جدیدترین پرچمدار ال‌جی یعنی G4 نبوده و همین موضوع باعث جذابیت بیشتر این گوشی خواهد شد؛ به این دلیل که ال‌جی فرصت دارد با طراحی جدیدتری همه علاقه‌مندان را شگفت‌زده کند.

► صدور مجوز تاسیس بانک خارجی در مناطق آزاد
بانک سپه / چطور برای سایتم "شمس" بگیرم ؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر