ویژگی گلکسی‌های جدید سامسونگ

چهارشنبه ، 21 مرداد 1394 ، 13:19

بانکی دات آی آر: افشاگر توییتری evleaks@ در صفحه‌ی خود از باتری 3000 میلی‌آمپری گوشی‌های گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 اج پلاس خبر داده است.

به گزارش دیجی کالا، حتما در خبرها خوانده‌اید که فردا سامسونگ میزبان رویدادی تحت عنوان Unpacked خواهد بود. به احتمال زیاد در جریان این رویداد از گوشی‌های جدید گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 اج پلاس رونمایی خواهد کرد. تاکنون درباره‌ی این دو دستگاه اطلاعات زیادی به دست رسیده و تصاویر لو رفته‌ی آن‌ها هم ظاهرشان را نشان داده‌اند.

ظاهرا نمایشگر هر دو گوشی گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 اج پلاس به یک اندازه و با دقت تصویر Quad HD هستند. پیش‌تر در شایعات آمده بود که S6 اج پلاس باتری 3000 میلی‌آمپری و نوت 5 باتری 4100 میلی‌آمپری خواهند داشت. اما ممکن است این شایعه صحت نداشته باشد. براساس گفته‌ی evleaks@ (افشاگری که معمولا اطلاعاتی که منتشر می‌کند، درست از آب درمی‌آیند)، هر دوی این گلکسی‌ها به باتری 3000 میلی‌آمپری مجهز خواهند بود که می‌تواند مدت 21 ساعت مکالمه  و 336 ساعت، معادل 14 روز، حالت آماده به کار را در اختیار کاربران قرار دهد. البته در این مرحله نمی‌توانیم از چیزی مطمئن باشیم. وقتی که سامسونگ رسما این دو گوشی را معرفی کند، مشخصات دقیق آن‌ها معلوم خواهد شد.

رویداد Galaxy Unpacked روز بیست و یکم مرداد ماه، یعنی فردا، برگزار خواهد شد.

► توصیه‌ی سونی به کاربران VAIO
زمان رونمایی از محصول مشترک کارمندان سابق گوگل و اپل ◄

مطالب مرتبط
بنر