رشـد اَپ اسـتور اَپـِـل با بیش از 1000 اَپ در روز

دوشنبه ، 2 شهریور 1394 ، 09:38

بانکی دات آی آر: وقتی اپل در سال 2008 اپ استور خود را راه اندازی کرد، حتی خوش بین ترین ناظران نیز تصور نمیکردند که چنین تاثیرگذار باشد.

درطی چند سال، اپ ها نحوه ی تعامل مردم با تلفن های شان را دستخوش تغییر و تحولی بنیادین کرده و بواقع موبایل ها را هوشمند کردند. امروزه برای هر کاری که بخواهید با گوشی خود انجام دهید، میتوانید مطمئن باشید که یک اپ مخصوص برایش وجود دارد.

درسال 2008، برای دست اندرکاران، راه اندازی اپ استور کار بزرگ و خطیری بود. شرکت و موسس خلاق آن، استیو جابز، از پیشتر بشدت به سیستمهای بسته معتقد بودند؛ و بسیاری از کاربران نیز رویکرد سختگیرانه ی اپل درباره ی پذیرش و قبول اپ ها را مورد انتقاد قرار میدادند.

درحال حاضر، کاربران دستگاه های اپل میتوانند از بین بیش از 1.5 میلیون اپلیکیشن  انتخاب کنند؛ شمار اپ های موجود بیش از هر زمان دیگریست و به رشد سرسام آور خود ادامه میدهد. براساس داده های گرداوری شده از سوی موسسه ی Pocketgamer.biz ، تولیدکنندگان در حال حاضر روزانه بیش از 100 اپ جدید ارائه میکنند. در ماه می، رکورد ارائه ی 39992 اپ برای پذیرش از سوی اپل نشان داد که تولیدکنندگان برای هرچه هوشمندتر کردن موبایلها، کمبود ایده ندارند.

شکل زیر شمار اپ های جدیدی که هرماهه برای اپل ارسال میشوند را نشان میدهد:

منبع: Statista
مترجم: مهرداد دستورانی

 

► وضعیت PayPal در بین دیگر غولهای فن آوری
"اسب تک شاخ" دیگر مانند گذشته ها کمیاب نیست ◄

مطالب مرتبط
بنر