دومین جشنواره سالانه "بانک محبوب من" برگزار می شود

سه شنبه ، 10 شهریور 1394 ، 15:28

 

بانکی دات آی آر: دومین جشنواره سالانه بانک محبوب من به همت سایت بانکی و با مشارکت سایت دیجی کالا  از دهم تا هفدهم شهریورماه برگزار خواهد شد.

به گزارش بانکی ، در این جشنواره در خصوص خدمات بانکی از مشتریان بانکها نظرسنجی اینترنتی به عمل خواهد آمد و در پایان بانک برتر یا محبوب ترین بانک کشور از دید مشتریان و با رای آنها انتخاب خواهد شد.

در این نظرسنجی در خصوص خدمات مختلف بانکی سوالاتی پرسیده شده و در بخشی دیگر از سوالات در مورد شعار بانکها نیز پرسش به عمل خواهد آمد.

حرف دل مشتریان با مدیرعامل بانک
نکته جالب این نظرسنجی این است که شرکت کنندگان در پایان می توانند یک پیام مستقیم برای مدیرعامل بانک مور علاقه خود ارسال کنند که این پیام بدون واسطه به مدیرعامل بانک ارسال خواهد شد.

دیجی کالا ، اسپانسر دومین جشنواره سالانه "بانک محبوب من"
دیجی کالا – بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران – به عنوان اسپانسر این جشنواره بوده و در پایان جشنواره ، به قید قرعه 4 دستگاه آیفون 6 به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

دیجی‌کالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بی‌نظیر در دیجی‌کالا عرضه می‏‏‏‌شوند. دیجی‌کالا با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند.

اولین جشنواره بانک محبوب من
نخستین جشنواره بانک محبوب من ، با استقبال بالغ بر 36 هزار مشتری بانکی همراه بود که می توانید گزارش آنرا از لینک زیر بخوانید:

گزارش جالب نخستین جشنواره بانک محبوب من / کلیک کنید

درباره سایت بانکی
سایت بانکی به عنوان برگزار کننده این جشنواره ، در سال 1387 افتتاح شده و پربازدیدترین سایت خبری تحلیلی در حوزه بانکی کشور است.

در پایان جشنواره ، تندیس بانک محبوب من به بانکهایی که بالاترین امتیازات مردمی را آورده باشند اعطا خواهد شد.

برای شرکت در جشنواره بانک محبوب من کلیک کنید

در خصوص جشنواره بانک محبوب من بخوانید :

5 نکته جالب از اولین جشنواره بانک محبوب من

► بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز، ۱۱ شهریور ۹۴
گزارش کامل اولین جشنواره بانک محبوب من ◄

مطالب مرتبط
بنر