رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ

پنجشنبه ، 12 شهریور 1394 ، 10:14

بانکی دات آی آر: دو محصول جدید سامسونگ در ایران رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، سامسونگ از دو پرچمدار جدید خود galaxy note5 و +galaxy s6 edge رونمایی کرد.

علی جعفریه مدیر بخش موبایلسامسونگ در مراسم رونمایی از این دو محصول جدید گفت: سامسونگ در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری زیادی برای پایش و جمع‌آوری اطلاعات بازار با هدف کنترل کانال‌های فروش و شنیدن صدای بازار انجام داده است.

وی افزود: در سامسونگ یک اصل ساده و بنیادی وجود دارد و آن هم این است که " ما به صدای بازار گوش می‌دهیم" بر این مبنا در همه دفاتر سامسونگ اطلاعات را جمع‌آوری می‌کنیم و در اختیار مدیران و مهندسان برای برطرف کردن نیازهای جدید بازار به کالاها و خدمات جدید ارایه می‌دهیم.

جعفریه با مرور این روند به نقش پرچمداران بازار اشاره کرد و گفت: محصولاتی که رهبر بازار می‌شوند علاوه بر اینکه برای پاسخ دادن به این نیازها تولید شده‌اند در بازار یک روند جدید هم ایجاد می‌کنند.

خانوده note برای سامسونگ همین نقش رهبر بازار را بازی می‌کنند‌. سامسونگ با محصولات این خانواده گوشی همراه را به دستیار همراه تبدیل کرد.

وی ادامه داد: از سال 2011 که اولین گلکسی‌نوت رونمایی شد، این روند با موفقیت ادامه پیدا کرد و سامسونگ همیشه سعی می‌کند پیش‌رو بازار و اولین باشد. این مسیر و حرکت رو به جلوی سامسونگ این صنعت را هم به جلو می‌برد.

► بدترین خط هوایی دنیا متعلق به کدام کشور است؟
خوشحال‌ترین سهامداران بورس تهران ◄

مطالب مرتبط
بنر