LeWeb Startup ؛ رقابت بین پروژه های نوآورانه الکترونیکی

چهارشنبه ، 18 شهریور 1394 ، 10:35

بانکی دات آی آر: شرکتهایی که کمتر از سه سال از عمرشان گذشته و سرمایه ای کمتر از یک و نیم میلیون یورو دارند می توانند در رقابت راه اندازی وب LeWeb Startup شرکت کنند.

شرکتهایی که کمتر از سه سال از عمرشان گذشته و سرمایه ای کمتر از یک و نیم میلیون یورو دارند می توانند در رقابت راه اندازی وب LeWeb Startup شرکت کنند.
این رقابت به ۲۱ شرکت تازه تاسیس از سراسر جهان این فرصت را می دهد تا به پاریس بیایند و پروژه هایشان را به هیاتی از داوران کارشناس ارائه دهند. شاید از این طریق بتوانند سرمایه گذار آینده شرکتشان را هم بیابند.
موسسان شرکت No Key  بمعنی "بدون کلید"، قفل هوشمند درها را ارائه کرده اند که بر اساس آن برنامه ای بر روی تلفن های همراه می تواند درها را باز کند. این شرکت اتریشی دستگاه بلوتوثی را ارائه کرده است که بر روی قفل درها نصب می شود.
شرکت کراود ایموشن CrowdEmotion) ) نیز نسخه دیگری از برنامه اندازه گیری احساسات را ارائه کرده است که بر اساس حالت چهره افراد میزان حسهای مختلف آنان را اندازه می گیرد و بر روی نمودار نشان می دهد.
در مورد اینکه کارآفرینان چگونه می توانند به موفقیت تجاری برسند، نیکولا بروسون (Nicolas Brussons) موسس شرکت بلابلاکار (BlaBlaCar) می گوید که بزرگ فکر کردن حیاتی است.
او می گوید: "کاری که ما به عنوان شرکتهای تازه تاسیس اروپایی برای معتبر بودن باید انجام دهیم این است که اروپایی فکر کنیم و اروپا را به عنوان یک بازار واحد درنظر بگیریم. در نتیجه امروز ما باید از شرکتهای ملی اینترنتی بپرهیزیم. در نتیجه شما نباید یک شرکت تجارت الکترونیک آلمانی درست کنید، بلکه باید یک شرکت تجارت الکترونیک اروپایی از آلمان یا فرانسه یا هر جای دیگر درست کنید."
شرکت تازه تاسیس پیلو (Pilo) از فرانسه نیز باطری هایی را درست کرده است که با تکان دادن شارژ می شوند. این باطری ها را اگر در دستگاه هایی که به انرژی نامتناوب احتیاج دارند بگذارید دیگر احتیاج نیست در آینده نگران شارژ باطری شان باشید.
در مقابل آنچه که باید در آینده نگرانش باشید دوستانتان هستند!! که با آمدن "ماشه آر۳۶۳ " (R 363 Trigger) به بازار و اتصالش به تلفن همراه می توانند بازی ویدئویی "تیرانداز اول شخص"(1st Person Shooter) را در عالم واقعیت بازی کنند و با تلفن همراهشان به شما تیراندازی کنند.

برگرفته از Euronet

مترجم: مهرداد دستورانی

 

► امشب آیفون جدید چه شکلی خواهد بود؟
عرضه ی ساعتهای هوشمند ارزانتر با صفحه های نمایش واضحتر؛ در نمایشگاه آیفـا ◄

مطالب مرتبط
بنر