چه خبر از بیرون فروشگاه های اپل؟

چهارشنبه ، 18 شهریور 1394 ، 12:34
بانکی دات آی آر: چند ساعت بیشتر به مراسم اپل باقی نمانده و طرف‌داران هیجان‌زده‌ی محصولات این شرکت، یکی یکی، در مقابل فروشگاه‌های آن چادر می‌زنند.

به گزارش دیجی کالا، هر بار که اپل می‌خواهد محصول جدیدی را رونمایی ‌کند، طرف‌داران مشتاق آیفون هیجان‌زده می‌شوند. مطمئنا عده‌ای از این طرف‌داران هستند که دوست دارند در اول صف باشند.
این باعث می‌شود که چادرزنی‌ها پشت فروشگاه اپل آغاز شود. این روند سال‌هاست که جا افتاده است. حالا، با توجه به اینکه اپل امشب قرار است جزییات بیشتری در اختیار عموم قرار دهد، به نظر می‌رسد فردی در بیرون فروشگاه اپل در استرالیا چادر زده است.
اینکه این فرد تصمیم گرفته مقابل فروشگاه اپل چادر بزند، دلایل مختلی می‌تواند داشته باشد. اما در مورد یک چیز با قاطعیت می‌توان صحبت کرد. رسانه‌ها می‌توانند به مدت 15 دقیقه به او شهرت دهند. این احتمال هم وجود دارد که نام شخص و آن مکان در کتابی ثبت شود.

در هر صورت امروز در جریان مراسم اپل، یک آیفون جدید معرفی خواهد شد و رسانه‌ها و اهالی تکنولوژی و گجت‌های هوشمند با هیجان زیادی چشم‌انتظار این مراسم هستند. همچنین احتمال معرفی آیپد پرو و حتی یک مدل متفاوتی از تلویزیون اپل هم وجود دارد. اگر هر سه‌ی این دستگاه‌ها هم‌زمان با هم عرضه شوند، قطعا یکی از تاثیرگذارترین حرکت‌های این شرکت طی سال‌های اخیر خواهد بود.

► HTC ساعت هوشمند می‌سازد
امشب رونمایی از آیپد مینی ۴ ◄

مطالب مرتبط
بنر