تجهیز اتومبیل‌تان را به اینترنت با گجت کوچک ZTE

پنجشنبه ، 19 شهریور 1394 ، 09:55

بانکی دات آی آر: شرکت ZTE یک محصول جدید با ‌نام Mobley را به‌طور رسمی رونمایی کرده است. این محصول امکان مجهز کردن اتومبیل به شبکه‌ی اینترنت بی‌سیم را فراهم می‌کند.

به گزارش دیجی کالا، به‌تازگی شرکت ZTE با همکاری اپراتور موبایل AT&T یک محصول جدید به‌نام Mobley را به‌طور رسمی معرفی کرده که می‌تواند یک شبکه‌ی اینترنت بی‌سیم را برای وسایل نقلیه فراهم کند.
دارندگان وسایل نقلیه‌ای که از سال 1996 به بعد ساخته شده باشند با استفاده از پورت OBD II می‌توانند دستگاه Mobley را به‌ماشین خود متصل کنند تا با استفاده از آن یک شبکه‌ی اینترنت وای‌فای داشته باشند.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به چیپ‌ست MDM9215 کوالکام که امکان اتصال 5 دستگاه به اینترنت بی‌سیم ساخته  شده با کمک این محصول را فراهم می‌کند، اشاره کرد. همان‌طور که پیش از این هم گفته شد، کاربران برای دسترسی به شبکه‌ی اینترنت بی‌سیم در ماشین خود باید Mobley را به پورت OBD II که مخصوص برقراری ارتباطات دیجیتال استاندارد در وسایل نقلیه است، متصل کنند. با اتصال Mobley به پورت مخصوص به آن در ماشین، دستگاه بلافاصله پس از استارت زدن به‌طور اتوماتیک روشن می‌شود.

اپراتور موبایل AT&T این محصول را با قیمت 100 دلار در بازار عرضه خواهد کرد.

► اکسپریا Z5 پرمیوم همه‌ی تصاویر را با کیفیت 4K نمایش نمی‌دهد
از نسل جدید بازی های رایانه ای تا رویای خانه هوشمند در نمایشگاه ایفا ◄

مطالب مرتبط
بنر