اعلام آمادگی یک بانک برای گشایش اعتبار 2 پروژه ریلی

پنجشنبه ، 19 شهریور 1394 ، 11:38

بانکی دات آی آر: مدیر عامل بانک صنعت و معدن از آمادگی این بانک برای گشایش اعتبار در خصوص قطار برقی تبریز- تهران و راه آهن تبریز- میانه خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی اشرف افخمی در دیدار با فعالان بخش خصوصی و تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: در یک و نیم سال گذشته توانسته ایم بیش از 11 برابر سپرده های موجود در شعبات این بانک، گشایش اعتبار داشته باشیم.

وی میزان سرمایه این بانک در دو سال گذشته را 2000 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: میزان سرمایه بانک صنعت و معدن با احتساب یک هزار تومان به ازای هر دلار معادل 2000 میلیارد دلار بود ولی پس از افزایش نرخ دلار به 3000 تومان، سرمایه این بانک نیز به 700 میلیون دلار کاهش یافت.

افخمی با اشاره به مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عضو گروه 1+5 ادامه داد: در حال حاضر این بانک توانسته از منابع صندوق توسعه ملی نیز استفاده کند که با رفع تحریم ها، ارز ارزان‌تری را وارد کشور خواهیم کرد.

افخمی ابراز کرد: 70 شعبه این بانک در کل کشور مشغول فعالیت هستند و 0.4 درصد سپرده کل بانک‌های کشور در شعبات این بانک موجود است.

رییس هیات مدیره بانک صنعت و معدن کشور گفت: این بانک توانسته است تا کنون بیش از 4.5 برابر سپرده های خود، تسهیلات ارائه کند.

► چشم انداز کسب و کار گوشیهای آیفون شرکت اپـل
مرگ تدریجی در انتظار ایران ◄

مطالب مرتبط
بنر