وضعیت باتری آیفون جدید چگونه است؟

شنبه ، 21 شهریور 1394 ، 10:46

بانکی دات آی آر: شرکت اپل تایید کرد که آیفون جدید این شرکت نسبت به آیفون شش کنونی باتری ضعیف‌تری دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه زد دی نت، اپل معمولا جزئیات دستگاه‌های خود را در مراسم رونمایی اعلام نمی‌کند و برای پی ‌بردن به آن باید منتظر ورود آن به بازار شد. اما این شرکت در مراسم رونمایی از آیفون جدید خود ویدئویی را منتشر کرد که مشخصات باتری آن را نشان می‌دهد.

در این تصویر مشخص است که باتری آیفون جدید 1715 میلی‌آمپر است در حالی که باتری آیفون شش کنونی 1810 میلی‌آمپر است و این به معنای این است که ظرفیت باتری آیفون شش اس حدود پنج درصد کمتر است.

این اطلاعات با مطالب منتشر شده توسط یک سایت چینی در هفته گذشته درباره‌ آیفون شش اس مطابقت دارد.

اما این کاهش پنج درصدی ظرفیت باتری آیفون 6S چقدر اهمیت دارد؟ این کاهش احتمالا چندان تاثیر‌گذار نخواهد بود. این احتمال وجود دارد که کاهش ظرفیت باتری به وسیله صرفه‌جویی در باتری به وسیله قطعات الکترونیکی کارآمدتر و ios9 جبران شود.

همچنین فهرست منتشر شده درباره عمر باتری آیفون 6s تغییری نکرده بنابراین کاربران با رغم این کاهش ظرفیت همچنان همان عمر باتری را که در آیفون قبلی وجود داشت تجربه خواهند کرد.

اما آیا این افشاگری تصادفی است یا اپل عمدا این اطلاعات را منتشر کرده تا از فشارها پس از عرضه گوشی جلوگیری کند. همچنین ممکن است این مساله شایعه‌ای بیش نباشد و باید منتظر ماند و دید که اطلاعات بیشتری درباره‌ آیفون 6s منتشر شود.

► لامبورگینی رکوردشکنی می‌کند
علیرغم وجود رکود در بازار تولید خودرو افزایش یافت ◄

مطالب مرتبط
بنر