وفاداری کاربران بلک‌بری به گوشی‌هایشان

چهارشنبه ، 25 شهریور 1394 ، 10:26

بانکی دات آی آر: افرادی که گوشی بلک‌بری دارند، 32 ماه از آن استفاده می‌کنند.

هر ساله شرکت‌های مختلف سازنده تلفن‌های همراه، محصولات پرچم‌دار خودشان را راهی بازار می‌کنند. این شرکت‌ها با ساخت گوشی‌های جدید همیشه کاربران را به خرید آخرین محصولاتشان دعوت می‌کنند. در این میان هم همیشه گوشی‌های میان‌رده و رده پایین راهی بازار می‌شوند.
با عرضه گوشی‌های پرچم‌دار جدید، مردم گوشی‌های خودشان را تعویض می‌کنند و به همین دلیل ممکن است فردی یک گوشی را حداکثر برای 12 ماه در اختیار داشته باشد. به تازگی اطلاعات جالبی از سوی سازمان Kantar Worldpanel منتشر شده است. در این اطلاعات گفته شده افرادی که گوشی بلک‌بری دارند، مدت زمان بیشتری گوشی خودشان را استفاده می‌کنند. این سازمان اعلام کرده که صاحبان گوشی‌های بلک‌بری به طور متوسط نزدیک به 32 ماه از موبایل خودشان استفاده می‌کنند. این درحالی است که بسیاری از کاربران که از گوشی‌های اندرویدی یا آیفون‌های مختلف استفاده می‌کنند، تنها 22 ماه یک گوشی را در اختیار دارند.
البته باید به این موضوع اشاره کرد که به تازگی بسیاری از اپراتورهای تلفن‌های همراه، گوشی‌ها را در قراردادی دوساله به مشتریان می‌فروشند و به همین دلیل کاربر پس از به پایان رسیدن مدت قرار داد، گوشی خودش را تعویض می‌کند. به هرحال کاربر می‌تواند بعد از مدت قرار داد هم از موبایل خودش استفاده کند.

همچنین مشخص شده افرادی که گوشی‌های لومیای شرکت مایکروسافت را خریداری می‌کنند، مدت زمان کمتری از آن‌ها استفاده کرده‌اند. این افراد گوشی خودشان را تقریبا بعد از 16 ماه تعویض می‌کنند. افراد که آیفون دارند هم نزدیک به 25 ماه از گوشی خودشان استفاده می‌کنند. گوشی‌های سامسونگ هم به طور متوسط نزدیک به 18 ماه توسط کاربران استفاده می‌شوند.

► کوالکام اسنپ‌دراگون 820 و شارژر Quick Charge 3.0 را معرفی کرد
احتمال رکوردشکنی پیش‌فروش آیفون 6s و 6s پلاس ◄

مطالب مرتبط
بنر