لغو جلسه معارفه بانک صادرات

شنبه ، 16 خرداد 1388 ، 15:14

جلسه امروز بعدازظهر معارفه بانك صادرات لغو و به فردا موكول شد.

در حالي قرار بود امروز ساعت 4 بعدازظهر جلسه معارفه بانك صادرات با حضور وزير اقتصاد و معاونين وي و همچنين كارگزارن و كارشناسان بازار سرمايه در هتل استقلال برگزار شود كه اين جلسه لغو وبه  فردا موكول شد.


هاشم بوذرجمهري مديرعامل كارگزاري بانك صادرات در گفت و گو با فارس اين اتفاق را تاييد كرد و گفت: جلسه امروز معارفه بانك صادرات لغو شد اما فعلا دليل اين اقدام اعلام نشده است.


از سوي ديگر علي صالح‌آبادي نيز با تاييد اين خبر به فارس گفت: دلايل لغو جلسه معارفه بانك صادرات در حال بررسي و پيگيري است.

مدير مالي و خصوصي‌سازي بانك صادرات گفت : لغو جلسه معارفه به دليل حجم كاري فشرده وزير اقتصاد صورت گرفته است.

به گزارش  سنا، غلامرضا خليل ارجمندي اظهار داشت : وزير اقتصاد اعلام كرده است به دليل اهميت واگذاري سهام اين بانك در بازار سرمايه كشور در نظر دارد شخصا در جلسه معارفه حضور يافته و گزارش‌دهي مسئولان بانك را استماع كند.


اين در حالي است سيد "شمس‌الدين حسيني " همانند عرضه ساير سهام شركت‌هاي مشمول اصل 44 قانون اساسي از نزديك در جريان بررسي‌هاي صورت گرفته ، ارزشگذاري، قيمت‌گذاري و گزارش‌دهي قرار گرفته و بر روند عرضه سهام شخصا نظارت داشته كه عرضه سهام بانك صادرات نيز از اين قاعده مستثني نشده است.


بر اساس اين گزارش، جلسه معارفه بانك صادرات فردا يكشنبه 17 خرداد با حضور وزير اقتصاد و مقامها و مسئولان نهادهاي نظارتي و اجرايي بازار سرمايه برگزار مي‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

 

► آتش سوزی درصندوق مهر رضا و کشته شدن 6 نفر
گزارش رويترز ازشركاي عمده خارجی ایران در بخش نفت ◄

مطالب مرتبط
بنر