رقابت شدید ال‌جی را مجبور به کاهش قیمت گوشی‌های هوشمند کرده است

شنبه ، 28 شهریور 1394 ، 09:20

بانکی دات آی آر: به‌نظر می‌رسد شرکت ال‌جی برای رقابت با شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های موبایل، مجبور شده قیمت گوشی‌های هوشمند خود را کاهش دهد.

 

براساس گزارش‌های منتشر شده از کشور کره‌ی جنوبی، شرکت ال‌جی به دلیل رقابت با دیگر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند مجبور شده قیمت گوشی‌های پرچمدار خود کاهش دهد.

بنا بر گزارش‌های منتشر شده از اپراتور SK Telecom در کشور کره‌ی جنوبی، 17 مدل از گوشی‌های ساخته شده توسط شرکت ال‌جی با میانگین قیمت 150 دلار در بازار عرضه شده و به‌فروش می‌رسند. این در حالی است که شرکت سامسونگ به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند و رقبای ال‌جی در این کشور، محصولات خود را با میانگین قیمت 355 دلار عرضه کرده و به‌فروش می‌رساند. همچنین شرکت اپل هم محصولات خود را با میانگین قیمت 735 دلار در بازار می‌فروشد.

 

شرکت ال‌جی در سه ماهه دوم سال 2015 شرایط مالی خوبی را پشت سر نگذاشته است. درآمد بخش موبایل این شرکت در این دوره تقریبا صفر بوده است. به این معنی که سود بخش موبایل ال‌جی در سه ماهه دوم امسال  99.7 درصد کاهش داشته است. همچنین فروش گوشی‌های هوشمند ال‌جی در سال جاری میلادی در مقایسه با زمان مشابه در سال قبل از نظر تعداد 3 درصد کاهش داشته است.

► دوچرخه‌های لندنی مجهز به لیزر شدند
طرفداران اندروید Move to iOS را دوست ندارند ◄

مطالب مرتبط
بنر