بانکی دات آی آر: تازه ترین پژوهش موسسه ی Deloitte حاکی از اینست که اکثر کاربران رسانه های اجتماعی به قصد ارتباط با دوستان از این شبکه ها استفاده میکنند.
65درصد از افراد 16 تا 24 سال برای اینکه بدانند دوستانشان درحال انجام چه کاری هستند، از شبکه های اجتماعی استفاده میکنند؛ حال آنکه 53 درصد با ارسال مستقیم پیام، جویای حال رفقا میشوند.
شکل زیر بزرگترین انگیزه های استفاده از رسانه های اجتماعی در میان کاربران در سال 2015 را نشان میدهد:
برگرفته از Statista
مترجم: مهرداد دستورانی
► رایج ترین پسـووردهای اینترنتی
بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز، ۳۰ شهریور ۹۴ ◄