اجرای طرح‌های جذب منابع بانکی در راستای افزایش سپرده‌ها

چهارشنبه ، 1 مهر 1394 ، 16:02

بانکی دات آی آر: مدیر شعب بانک مسکن مازندران گفت: طرح‌های جذب منابع بانکی در راستای فعالیت بیشتر و منسجم‌تر درباره افزایش سپرده‌ها و حفظ آن محقق می‌شود.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مصطفی تقوی در همایش توجیهی صندوق سرمایه‌گذاری آباد و طرح مهرگان در بانک مسکن استان که با حضور معاون مالی و فناوری، رئیس حوزه حراست، رؤسای شعب، دوایر و کارشناسان مدیریت برگزار شد، با ارائه آمارهای مقایسه‌ای و تحلیلی از وضعیت عملکردی شعب خواستار تلاش و برنامه‌ریزی مطلوب‌تر و استفاده از همکاران پیگیر به منظور تقویت برنامه‌های جذب منابع و وصول مطالبات شد.

وی تصریح کرد: در حوزه جذب منابع و وصول مطالبات با تکیه بر اصل خرد جمعی به‌دنبال مشارکت فراگیر همه کارکنان هستیم و رؤسای شعب باید با برنامه‌ریزی و تقسیم کار از توانمندی کارکنان استفاده کرده تا کار شعبه را به‌صورت هدفمند و منظم در جهت تحقق اهداف ابلاغی پیش رود.

تقوی با اشاره به طرح جدید بانک در حوزه جذب منابع صندوق آباد و تشریح آن، افزود: طرح‌های جذب منابع بانکی در راستای فعالیت بیشتر و منسجم‌تر درباره افزایش سپرده‌ها و حفظ آن محقق می‌شود و باید با همکاری و همدلی و با توجه به ظرفیت بالای کارکنان و ظرفیت بانک در استان در جهت تحقق این اهداف تلاش کنیم.

مدیر شعب بانک مسکن مازندران موضوع صدور ضمانت‌نامه‌های ریالی را در شعب مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌های کارمزدمحور و تعیین هدف برای مدیریت و به عنوان یک شاخص در ارزیابی عملکرد لازم است فرایند صدور ضمانت‌نامه در شعب با اعمال دقت کامل و اعتبارسنجی مشتریان و نظارت دقیق همراه باشد، تا هم بتوان به اهداف تعیین‌‌شده دست یافت و هم از بروز برخی مشکلات جلوگیری کرد.

تقوی با تأکید بر در پیش رو بودن مجمع ارزیابی عملکرد شعب و مدیریت خواستار هم‌افزایی و تعامل شعب و کارکنان شد تا با انجام و مشارکت فراگیر در جهت پیش‌برد اهداف بانک موفق عمل کنیم.

صندوق سرمایه‌گذاری آباد و طرح مهرگان با تشکیل پنل با حضور معاون مالی و فناوری، روسای دوایر اعتباری و حقوقی و وصول مطالبات، جهت رؤسای شعب توضیح لازم ارائه و به ابهامات آنان پاسخ داده شد.

► بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز، ۴ مهر ۹۴
کارت سوخت حذف نمی شود ◄

مطالب مرتبط
بنر