زمان معرفی گوشی گوشی M9e htc

يكشنبه ، 5 مهر 1394 ، 15:44

بانکی دات آی آر: گوشی M9e از یک صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت 1080×1920 پیکسل، 2 گیگابایت رم و پردازنده هشت هسته‌ای بهره می‌برد.

به گزارش دیجی کالا، تا این لحظه مشخص شده که شرکت HTC قصد دارد گوشی A9 را در تاریخ 7 مهر ماه معرفی کند. این احتمال هم وجود دارد که این شرکت گوشی Butterfly 3 را هم برای کشور چین معرفی کند. شایعات مختلف گفته‌اند که شاید HTC گوشی One M9+را هم به نمایش در بیاورد. شایعاتی که به تازگی منتشر شده‌اند، گفته‌اند که به احتمال زیاد HTC محصولی به نام M9e را در کنار گوشی‌های دیگر، معرفی می‌کند.
به‌تازگی گوشی HTC One M9e مجوزهای لازم را از سازمان TENNA چین دریافت کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080×1920 پیکسل دارد و تراکم پیکسلی 441ppi را پیش‌روی کاربران قرار می‌دهد. از یک چیپ‌ست مدیاتک مدل MT6795 روی آن استفاده شده که یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت 2.2 گیگاهرتز را در خودش قرار داده است. دو گیگابایت رم به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آیند. این گوشی از کارت حافظه تا 128 گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند. یک دوربین 13 مگاپیکسلی درپشت و یک دوربین 4 مگاپیکسلی در جلوی این محصول مشاهده می‌شود. همچنین مشخص شده که اندروید 5.0.2 روی آن نصب شده است. به نظر می‌رسد که این محصول همانند گوشی M9+ نزدیک به 9.61 میلی‌متر ضخامت داشته باشد.
در ادامه این اطلاعات گفته شده که گوشی M9+ از صفحه نمایشی با کیفیت QHD بهره می‌برد. همچنین برای این محصول از یک دوربین 20 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو استفاده شده است. گوشی M9+ سه گیگابایت رم خواهد داشت و از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند.
در حالی که این گوشی‌ها تا چند روز دیگر معرفی می‌شوند، به احتمال زیاد HTC آن‌ها را از ماه آینده در بازار عرضه می‌کند.

► عامل اصلی ترمز بورس
سفر به فروشگاه‌های تقلبی اپل در کشور چین ◄

مطالب مرتبط
بنر