HTC لیست گوشی‌هایی را که اندروید 6.0 می‌‌گیرند، منتشر کرد

پنجشنبه ، 9 مهر 1394 ، 10:04

بانکی دات آی آر: شرکت HTC در صفحه‌ی رسمی‌اش در توییتر، لیستی از گوشی‌هایی ارایه داد که ششمین نسخه‌ی اندروید موسوم به مارشمالو را دریافت خواهند کرد.

به گزارش دیجی کالا،  روز گذشته لیستی احتمالی از گوشی‌های HTC که به اندروید مارشمالو بfiه‌روزرسانی می‌شوند، منتشر شده بود. حالا هم خود شرکت HTC یک فهرست رسمی ارایه داده است.
آن دسته‌ از دستگاه‌های HTC که اندورید 6.0 دریافت خواهند کرد شامل HTC One M9، HTC One M8، HTC One M9+، HTC One E9+، HTC One E9، HTC One ME، HTC One E8، HTC One M8 EYE، HTC باترفلای 3، HTC  دیزایر 826، HTC دیزایر 820، و HTC دیزایر 816 می‌شود.


همان‌طور که می‌دانید، شرکت HTC این دستگاه‌ها را در سال‌های 2014 و 2015 عرضه کرد. همچنین به نظر می‌رسد که دستگاه‌های قدیمی‌تر اندروید 6.0 را دریافت نخواهند کرد، زیرا نام مدل آنها در این لیست آورده نشده است. البته مشخص نیست که این یک فهرست نهایی است یا فهرستی از دستگاه‌هایی که زودتر از بقیه سیستم عامل جدید اندروید را دریافت می‌کنند.
هیچ تاریخ دقیقی از زمان ارایه‌ی این به‌روزرسان اعلام نشده، اما تا قبل از پایان سال انتشار آن آغاز خواهد شد. البته HTC اشاره کرد که گوشی‌های One M9 و One M8 اواخر سال 2015 اندروید مارشمالو را دریافت خواهند کرد.

► عرضه نقشه‌ی گوگل روی اپل واچ
آیفون 6s در برابر تفنگ 50 کالیبری ◄

مطالب مرتبط
بنر