شایعات عجیب و غریب درباره لبه‌های تبلت سرفیس پرو 4

شنبه ، 11 مهر 1394 ، 15:37

بانکی دات آی آر: با توجه به شایعات منتشر شده، می‌توان اندازه لبه‌های صفحه نمایش تبلت سرفیس پرو 4 را تغییر داد.

به گزارش دیجی کالا، مایکروسافت در روز سه‌شنبه قصد دارد محصولات جدیدش را معرفی کند. یکی از این محصولات جدید سرفیس پرو 4 خواهد بود. تبلتی که علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد و از هم‌اکنون خیلی‌ها برای آن هیجان‌زده شده‌اند. در جدیدترین شایعات درباره این تبلت، گفته شده که مایکروسافت لبه‌های بسیار باریکی برای این محصول در نظر گرفته و صفحه نمایش با لبه‌ها فاصله بسیار کمی دارد. در این شایعات گفته شده که لبه بالایی این محصول تقریبا نا‌مشخص خواهد بود. لبه پایینی هم بسیار باریک است و دکمه ویندوز روی آن دیده می‌شود.

در ادامه شایعات گفته شده که اندازه لبه‌های این تبلت را می‌توان تغییر داد. به احتمال زیاد مایکروسافت یک فریم هوشمند برای آن در نظر گرفته شده که می‌توان اندازه لبه‌ها را کم یا زیاد کرد. همچنین به‌نظر می‌رسد که اندازه لبه‌ها در زمانی که صفحه کلید به تبلت متصل می‌شوند، عوض خواهند شد.
صفحه کلید سرفیس پرو 4 برای یک محصول 13 اینچی ساخته شده و به همین دلیل اندازه تبلت هم قطعا 13 اینچ خواهد بود. تغییر اندازه لبه‌ها باعث می‌شود که اندازه صفحه نمایش به 12 اینچ هم برسد.

به احتمال زیاد تبلت سرفیس پرو 4 از لبه برخوردار نیست و صفحه نمایش تمام قسمت رویی آن را در برگرفته است. این قابلیت باعث می‌شود که بتوان لبه‌های صفحه نمایش را خاموش را کرد و حتی اندازه آن را تغییر داد. این اطلاعات یکی از هیجان‌انگیزترین شایعاتی بوده‌اند که تا این لحظه درباره سرفیس پرو 4 منتشر شده‌اند و باید ببینیم مایکروسافت چه ویژگی‌های جدیدی را به این محصول اضافه کرده  است.

► ادوارد اسنودن 47 گیگابایت ایمیل اعلان از توییتر گرفت
نمایشگاه اکسپو در میلان و مدل سوپرمارکت های آینده ◄

مطالب مرتبط
بنر