مدیرعامل بانک قوامین عوض شد

شنبه ، 11 مهر 1394 ، 15:47

بانکی دات آی آر: طی مراسمی که با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد ؛ دکتر نتاج به عنوان مدیر عامل جدید بانک قوامین منصوب گردید.



به گزارش روابط عمومی بانک قوامین، در این مراسم که اعضا هیات رئیسه و جمعی از فرماندهان ناجا ،  تعدادی از مدیران عامل بانک ها و مدیران بانک قوامین حضور داشتند ضمن قدردانی از خدمات ده ساله احمدرضا خطیبی در بانک قوامین دکتر نتاج به عنوان مدیر عامل جدید این بانک منصوب شد.



در این مراسم سردار اشتری در سخنانی  با تقدیر و قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های احمدرضا خطیبی طی یک دهه خدمت در بانک قوامین دکتر نتاج را به عنوان مدیر عامل جدید این بانک شخصی شایسته ،علمی و اجرایی که دارای تجربیات ارزنده یی در سیستم بانکی کشور می باشد دانست و اظهار امیدواری کرد که موفقیت های بانک قوامین همچنان تداوم یابد .



فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با برشمردن خدمات بانک قوامین به کارکنان ناجا و آحاد مردم خاطر نشان کرد : قوامین از جمله بانک هایی است  که بیشترین خدمات را در مجموعه اقتصادی کشور انجام داده است .



وی بااشاره  بر ضرورت رعایت ضوابط و مقررات قانونی خطاب به مدیر عامل جدید و معاونین و مدیران بانک قوامین تأکید کرد : رعایت مقررات و دستورالعمل های بانک مرکزی یک اصل است و بایستی در دستور کار قرار گیرد و تخطی از قوانین به هیچ عنوان  قابل قبول نیست .

شایان ذکر است احمدرضا خطیبی به عنوان مشاور اقتصادی فرمانده نیروی انتظامی هم چنان در خدمت کارکنان ناجا خواهد بود.

خاطر نشان می گردد دکتر نتاج از چهره های شناخته شده ی بانکی می باشد که در پرونده مدیریتی خود مدیر عاملی بانک انصار و مهر اقتصاد را دارا می باشد .

وی مدرک دکترای حسابداری از دانشگاه علامه طباطبایی دارد و تا کنون ده ها کتاب و مقاله تالیف نموده است .

► اظهارات سیف درباره کاهش نرخ سود بانکی و وام مسکن
آیفون 6s خود به خور خامو می شود؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر