تاخیر کورتانا برای ایکس باکس وان

يكشنبه ، 12 مهر 1394 ، 15:58

بانکی دات آی آر: کورتانا برای ایکس باکس وان تا سال آینده‌ی میلادی ارایه نخواهد شد.

به گزارش دیجی کالا، مایکروسافت در حال حاضر مشغول تست یک داشبورد جدید ویندوز 10 برای ایکس باکس وان است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در این به‌روزرسانی اضافه خواهد شد، ادغام کورتانا است. مایکروسافت در ویدیوهای متعددی نحوه‌ی عملکرد کورتانا را در این داشبورد به نمایش گذاشته؛ اما حالا این شرکت اعلام کرده که کورتانا برای به‌روزرسان ماه آینده آماده نخواهد بود. «لری هرب» (Larry Hryb) از سوی مایکروسافت گفت: "برنامه‌ی ما این است که اواخر امسال (سال میلادی) کورتانا را به پیش‌نمایش تجربه‌ی ایکس باکس وان اضافه کنیم. ما می‌خواهیم قبل از عرضه‌ی رسمی کورتانا مطمئن شویم که تجربه‌ی آن متناسب با نیازهای بازی‌کنندگان است."


علت این تاخیر دقیقا مشخص نیست، اما وقتی در خرداد ماه مایکروسافت جزییات اضافه شدن کورتانا به ایکس باکس وان را داد، هیچ اشاره‌ای به سال 2016 نکرد. در آن زمان، مایکروسافت در یک ویدیوی تبلیغاتی گفت که برای تشخیص صدای کورتانا به کینکت احتیاج است، بنابراین احتمالا این تاخیر فرصتی به شرکت می‌دهد که دستیار دیجیتالی را با هدست سازگار سازد.
علیرغم این تاخیر، مایکروسافت پیش‌نمایش داشبورد جدید را مطابق برنامه‌ عرضه می‌کند. این شرکت اعضای بیشتری را برای تست این داشبورد اضافه خواهد کرد. یک برنامه‌ی بتای ایکس باکس برای ویندوز 10 هم ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارد که شامل گفت و گوی متنی دسته جمعی می‌شود.

► دیدار عضو هیات‌مدیره بانک توسعه صادرات ایران با مقامات اقتصادی برزیل
قابلیت های ویژگی لمس سه‌بعدی در آیفون‌های جدید ◄

مطالب مرتبط
بنر