تأکید مدیرعامل پست بانک ایران بر استفاده از قابلیت‌‌های دفاترخدمات بانکی

يكشنبه ، 12 مهر 1394 ، 16:08

بانکی دات آی آر: دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک ایران در همایش رؤسای شعب دارای ظرفیت خالی بر استفاده از قابلیت‌های دفاتر خدمات‌بانکی با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و ارائه آموزش و نظارت مستمر بر آنها به عنوان یکی از محورهای تجهیزمنابع تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک ایران، وی در ادامه با تقدیر از برگزار کنندگان همایش گفت: مطالب و نکات آموزشی خوبی مطرح شد که قطعاً موجب ایجاد انگیزه مضاعف و تلاش بیشتر برای تحقق اهداف و برنامه‌های بانک خواهد شد.
فرحی با بیان اینکه پست‌بانک‌ایران، بانکی خوش‌نام و برگ زرینی در نظام بانکی کشور با ظرفیت واقعی است تصریح کرد: نیروی انسانی توانمند عامل اصلی حرکت درون یک سازمان می‌باشد و خوشبختانه وجود نیروهای توانمند در این بانک موجب امیدواری و اطمینان خاطر برای رسیدن به راه مقدسی که در پیش‌ گرفته‌ایم شده است.
مدیرعامل پست‌بانک ایران بر ایجاد و شکل‌گیری یک هم‌افزائی برای استفاده از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانک در تمامی بخش‌ها اشاره کرد و اظهارداشت: با توجه به گستردگی بانک، بستری برای ارائه خدمات وجود دارد و بایستی این قابلیت‌ها را قدر بدانیم و این مهمترین خواسته جامعه، کشور و مقامات اجرائی از ما می‌باشد.
فرحی عنوان کرد: بانک تخصصی بخش ICT به عنوان تأمین کننده مالی این بخش و بانک توسعه‌ای برای توسعه روستاها دو رویکرد اصلی این بانک است و با توجه به دانش و تخصصی که در مجموعه آن وجود دارد می‌توان اهداف را در بخش ICT کشور که بخشی از درآمد ملی را تشکیل می‌دهد به‌خوبی انجام داد.
وی ابراز امیداوری کرد: تسریع در قانون تعیین پست بانک ایران به عنوان بانک تخصصی حوزه ICT و توسعه روستائی موجب خواهد شد تا همه دستگاه‌ها بتوانند فعالیت‌های مالی خود را از طریق آن انجام دهند و قطعاً این بانک نیز تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات متنوع مالی و بانکی انجام خواهد داد.
فرحی؛ وصول مطالبات را به‌عنوان یکی از کلیدی‌ترین مسائل در بانک دانست و گفت: البته وصول نقدی مطالبات اولویت بانک است تا منابع بیشتری جذب کنیم و همه باید در این زمینه فعالیت مضاعفی داشته باشیم.
مدیرعامل پست بانک ایران در پایان توصیه‌های لازم درخصوص IT و SMS بانک ارائه و بر آراستگی شعب، انضباط مالی و اداری، ایجاد علاقه و همچنین بهره‌گیری از مطالب ارائه شده در این همایش و انتقال به زیرمجموعه جهت تحقق اهداف بانک تأکید کرد.

► بالا گرفتن اختلاف درمورد سلامت آب معدنی
دیدار عضو هیات‌مدیره بانک توسعه صادرات ایران با مقامات اقتصادی برزیل ◄

مطالب مرتبط
بنر